مانیکور ناخن
آموزش مانیکور ناخن
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶
تشخیص میزان حجم مو
راه تشخیص حجم مو
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

آرایش عید نوروز (قسمت ۱)

مدل آرایش عید نوروز

آرایش عید نوروز (قسمت ۱)

آرایش عید نوروز (قسمت ۱)

   در تعطیلات نوروز بیشتر افراد همراه خانواده‌ های خود هستند، به همین دلیل افراد بیشتر از هر زمان دیگری به آراستگی و زیبایی خود اهمیت می دهند. آراستگی اصول خاص خود را دارد. مجموعه آرایشی سه رخ قصد دارد در این مطلب و مطلب های بعدی نحوه آرایش مناسب برای عید نوروز را به شما عزیزن آموزش دهد تا به بهترین شکل ممکن در مراسم و مهمانی های عید نوروز حاضر شوید.

- به اندازه کرم‌ پودر بزنید!

   استفاده نادرست از پوشاننده‌ ها به جای این‌كه مشکلات پوست را بپوشاند، بالعکس آن‌ها را بیشتر برجسته خواهد کرد و توجه‌ ها را بیشتر به آن جلب می‌ كند. استفاده بیش‌ از اندازه از كرم‌ پودرها و پوشاننده‌ ها توسط هیچ ارایشگر و میکاپ آرتیسیتی توصیه نمی شود. به‌خصوص برای پوشاندن چروك‌ ها! زیرا قراردادن یك لایه ضخیم کرم پودر بر روی آن‌ها،‌ پوست صورت را مصنوعی جلوه داده و چهره را پیرتر نشان خواهد داد. اگر قصد دارید پوست صورت خود را صاف و یكدست كنید به جای پودر از یك كرم‌ پودر مایع سبك استفاده نمایید، بهتر است از كرم‌ پودرهایی استفاده نمایید كه به سرعت جذب پوست شوند. در ضمن كرم‌ پودرهای حاوی مرطوب‌كننده نسبت به انواع دیگر و پودرها بهتر روی پوست می‌خوابند. به اندازه یك سكه كوچك كرم‌ پودر در كف دست ریخته، سپس مانند  مرطوب‌كننده با نوك انگشتان به‌ صورت خود بمالید.

- رنگ‌های تیره كوچك‌ كننده‌اند!

   با بالا رفتن سن لب‌ ها به‌طور طبیعی حجم خود را از دست خواهند داد و قطعا هیچ خانمی تمایل ندارد لب‌ هایش كوچك‌ تر شود، به علاوه رنگ‌ های تیره، سفیدی دندان‌ها را نیز كمتر نمایان می کنند. اگر دوست دارید چهره شما شاداب‌ تر به‌نظر برسد برای آرایش لب‌ ها به‌ دنبال رنگ‌ های زنده و گرم باشید.

- بدون برس کانسیلر نزنید!

   كانسیلرها بهترین روش برای پوشاندن لك‌ها و تیرگی‌ های پوست می باشند، اما زمانی مشكل ایجاد خواهد شد كه از كانسیلرهای مخصوص پوشاندن لك‌ها برای كاربردهای دیگر استفاده نمایید به طور مثال حلقه‌ های سیاه دور چشم را با آن‌ ها پوشش دهید چون معمولا كانسیلرهای مخصوص پوشاندن لك‌ها بسیار غلیظ می باشند زیرا در غیر این صورت لك‌ها و جوش‌ها به‌خوبی پنهان نخواهند شد. اما این ماده برای پوست نازك زیر چشم بیش‌ از‌ اندازه غلیظ می باشد؛ پس با برس كانسیلر زیر چشم نقطه‌ هایی گذاشته و سپس با انگشت آن را پخش نمایید تا صورت حالتی طبیعی به خود گرفته و اثر خستگی از روی صورت شما پاك گردد.

- هر ریملی را انتخاب نکنید!

   استفاده از ریمل‌ های ضد آب برای خیلی از افراد وسوسه كننده ‌است چون كمتر می‌ ریزند در نتیجه زیر چشم سیاه نخواهد شد. ولی این ریمل‌ ها به‌ دلیل این‌ كه فرمول قوی‌ تری دارند موجب خشک شدن مژه‌ها می شوند و به‌ همین دلیل با افزایش سن مژه‌‌ها نازك و شكننده خواهند شد. اگر دوست دارید مژه های شما پرتر و زیباتر به‌ نظر برسند، اول از همه روی محل رویش مژه‌ ها را با مدادی قهوه‌ ای بكشید تا مژه ها ضخیم‌تر و پرتر به نظر برسند، در قدم بعدی با یك ریمل سبك و ملایم و نه ضدآب مژه ها را حالت دهید.

- اگر پلك‌ افتاده دارید چه كنید؟

    با افزایش سن استفاده از سایه های براق با رنگ سرد را کنار بگذارید، زیرا با افزایش سن هر چقدر پلك‌ ها مات‌ تر به نظر برسند، زیبایی چهره بیشتر خواهد شد، زیرا وقتی از سایه‌ ای براق استفاده می کنید چروك‌ های ریز بیشتر از قبل نمایان می شوند. رنگ‌ها یی مانند بنفش، رنگ هلویی ملایم، خاكستری و... برای اکثر افراد مناسب است اما اگر برای مناسبت خاصی دوست دارید به‌ صورت و چشم های خود جلوه بیشتری بدهید، می‌ توانید از یك خط‌ چشم براق استفاده نمایید. اگر هم دچار افتادگی پلك هستید و در عین حال تمایل دارید چشم هایی بازتر و زیباتر داشته باشید به هیچ‌ وجه زیر مژه‌ ها خط چشم پر رنگ نكشید و تنها به خط باریكی بالای چشم و به سمت گوشه بیرونی چشم‌ ها اکتفا کنید. 

 

مطالب مرتبط: 
آرایش عید نوروز (قسمت 2)
آرایش عید نوروز (قسمت 3)
آرایش عید نوروز (قسمت 4)

آرایش عید نوروز (قسمت ۱)Reviewed by سه رخ on Mar 3Rating: 3.0آرایش عید نوروز (قسمت ۱)برای عید نوروز اکثر خانم ها به دنبال شیوه های آرایشی خاص و زیبا هستند تا بتوانند در دورهمی های عید و مهمانی ها به زیبایی بدرخشند. در این مقاله نحوه آرایش عید نوروز را به شما اموزش می دهیم.

برای عید نوروز اکثر خانم ها به دنبال شیوه های آرایشی خاص و زیبا هستند تا بتوانند در دورهمی های عید و مهمانی ها به زیبایی بدرخشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *