هایلایت مو با مواد طبیعی
هایلایت کردن مو با مواد طبیعی
دی ۲۸, ۱۳۹۵
راهکارهای جلب مشتری در آرایشگاه
راهکارهای جلب مشتری در آرایشگاه
دی ۲۹, ۱۳۹۵

راهکاری افزایش ماندگاری رنگ مو

راهکارهای ماندگاری رنگ مو

رنگ مو

راهکارهای افزایش ماندگاری رنگ مو

پیدا کردن آرایشگر حرفه‌ای در  آرایشگاه و از طرفی هم رنگ مویی که باعث شود چهره شما را جذاب تر کند ، کار سختی است. لذا برای ماندگاری بیشتر  رنگ مو  متخصصین زیبایی در آرایشگاه نکات جالبی را در حفظ رنگ مو شما گوشزد میکنند:
۱. موهایتان را هر روز شامپو نزنید
متخصص رنگ مودر آرایشگاه می‌گویند: همه نیازی ندارند که هر روز موهایشان را بشویند! شستشوی متناوب، چربی‌های با‌ ارزشی که رشته‌موهایتان را مرطوب نگاه می‌دارد را، از موهایتان می‌زداید، و همین اتفاق عمر رنگ موهای شما را کمتر خواهد کرد. حالا برای اینکه بین هر بار شستشو، موهایتان تر و تمیز بنظر برسد، می‌توانید از شامپوی خشک استفاده کنید.
۲. از محصولات صحیح استفاده کنید
خیلی اوقات، رنگ پریدگی موها کاملاً طبیعی رخ می‌دهند، ولی باز هم موهای ما پر طراوت بنظر نمی‌رسند. اگر از محصولات مناسب استفاده نکنید، این مشکل تشدید خواهد شد. متخصص رنگ موی در آرایشگاه می‌گویند: خیلی مهم است که از شامپو و نرم‌کننده‌هایی استفاده کنید که اختصاصا برای موهای رنگ شده طراحی و تولید شده‌اند، چرا که محصولات دیگر، برای موهای رنگ شده خیلی قوی هستند و به سرعت رنگ موها را از بین می‌برند.
۳. هیچوقت با موهای خشک درون استخر شیرجه نزنید
همیشه اول موهایتان را با آب شهری یا آب معدنی خیس کنید. متخصیین مو در آرایشگاه میگویند:گیسوان شما آب شهری یا معدنی را به خود جذب کرده و اجازه نخواهند داد تا کلر درون آب، رنگ موهایتان را از بین ببرد.
۴. از گرما یا سرمای بیش از اندازه دوری کنید
متخصصین زیبایی در آرایشگاه می‌گویند: هر وقت می‌خواهید موهایتان را بشویید، باید از آب ولرم استفاده کنید تا رنگ موهایتان برای مدت بیشتری دوام بیاورد، و آخر سر هم، شستشوی سرتان را با آب خنک خاتمه دهید تا موهایتان درخشان شود.

۵. رنگ را مهر و موم کنید
هر چه بیشتر موهایتان را رنگ کرده باشید، و هر چه بیشتر سشوار کشیده باشید، موهایتان مواد مغذی بیشتری را از دست داده است. بهمین دلیل استفاده از نرم کننده برای بازیابی مواد مغذی از دست رفته‌ی موها خیلی مهم است.
می‌توانید از انواع ماسک مو استفاده کنید، و هم می‌توانید انواع روغن مو را به موهایتان مالیده و شب را به همان شکل سپری کنید. دقیقاً مثل این می‌ماند که روی پوستتان مرطوب کننده مالیده باشید. بدین ترتیب کیفیت موها و رنگش عمر بیشتری پیدا خواهند کرد.
۶. رنگ موهایتان را جلا دهید
متخصصین مو در آرایشگاه می‌گویند: هر باری که موهایتان را رنگ کردید، تا نوبت دیگر، می‌توانید به سالن‌های زیبایی و یا آرایشگاه بروید و رنگ موهایتان را جلا دهید تا به آن درخشندگی ببخشید و رنگ موهایتان هم عمرش طولانی شود.

۷. موهایتان نیز به ضد آفتاب احتیاج دارد
نور خورشید رنگ موها را کمرنگ می‌کند، مثلاً موهای بلوند را به رنگ برنج در می‌آورد! اگر می‌خواهید در زیر نور خورشید بیرون بروید، باید از محصولاتی که از موهای شما در برابر UV محافظت می‌کنند استفاده نمایید. اگر برنامه دارید که چند ساعتی بیرون از خانه باشید، می‌توانید از روغن‌هایی که مخصوص درخشان نگاه داشتن موهاست استفاده نمایید.

راهکاری افزایش ماندگاری رنگ موReviewed by Tannaz lotfy on Jan 17Rating:

1 دیدگاه

  1. nano گفت:

    چقدر جالب مرسی 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *