آموزش استفاده از ژل مو
نحوه استفاده از ژل مو
شهریور ۲۳, ۱۳۹۶
فر کردن مژه دائم
فر مژه دائم
شهریور ۲۳, ۱۳۹۶

مزایای دستمال مرطوب

فواید دستمال مرطوب

مزایای دستمال مرطوب

مزایای دستمال مرطوب

متخصصان پوست همیشه در مورد مضرات خوابیدن با آرایش صورت تذکراتی را به خانم ها می دهند که بعضی از ما خانم ها به سادگی از کنار ان ها می گذریم. همه ما می دانیم که محصولات آرایشی موجب بسته شدن منافذ پوست شده، کثیفی و آلودگی را به خود جذب کرده و حتی موجب سوزی پوست می گردد.  بنابراین استفاده از محصولی که پروسه‌ی پاک کردن آرایش را برای شما  آسان تر کند، خوشایند است. دستمال‌های مرطوب پاک‌کننده‌ی آرایش در واقع جایگزین روش قدیمی استفاده از پنبه و مایع‌های پاک کننده است که مادرانمان از آن‌ها برای پاک کردن آرایش استفاده می کردند. توجه داشته باشید این پدها جایگزین شستن صورت نبوده و برای پاک کردن کامل آرایش بر روی صورت باید از آب استفاده کرد.
یکی از مهمترین مزایای اشتفاده از دستمال مرطوب صرفه جویی در وقت است. شما می توانید به کمک دستمال مرطوب در کمترین زمان ممکن سخت ترین آرایش ها را همچون ریمل از روی صورت پاک کنید بدون اینکه آثاری از ان باقی بماند. رطوبت این دستمال ها مانع آسیب رسیدن به پوست و خراشیدگی بر روی سطح پوست می گردد. در آرایشگاه نیز از این دستمال ها برای پاک کردن آرایش ها و لکه های آرایشی صورت استفاده می کنند.

مزایای دستمال مرطوبReviewed by سه رخ on Sep 14Rating: 3.5مزایای دستمال مرطوبدستمال مرطوب یکی از محصولات آرایشی بهداشتی است که جهت پاک کردن آرایش استفاده می شود. این دستمال ها سنگین ترین آرایش های روی صورت را پاک می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *