بیماری ناخن
بیماری عفونت‌ ویروسی ناخن
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
ریموور رنگ مو
روش استفاده از ریموور رنگ مو
مهر ۱۷, ۱۳۹۶

آرایش موها برای صورت گرد

آرایش موها

آرایش مو برای صورت گرد

آرایش موها برای صورت گرد

   موهایی که تا قسمت چانه بلند باشند موجبکشیده تر نشان دادن صورت می گردد. بنابراین به افرادی که صورتی گرد و تپل دارند توصیه می کنیم موهای خود را از حد چانه کوتاه تر نکنند، مگر اینکه تا قسمت گوش ها کوتاه نمایند، که این مدل همان مدل پسرانه است. البته فر کردن موها و حتی کوتاه کردن آن ها برای افرادی که صورت گرد دارند اصلا مناسب نمی باشد زیرا موی فر، صورت را پهن تر نشان خواهد داد.
   موهای صاف بر خلاف موهای فر، صورت را کشیده تر نشان خواهند داد؛ به همین دلیل بیشتر آرایشگران در آرایشگاه به افرادی با صورت های گرد موهای صاف را پیشنهاد می دهند. اگر قصد دارید گردی صورت شما کمتر دیده شود باید سعی کنید گردن خود را بیشتر نمایان سازید.
   روشی دیگر برای اینکه صورت از حالت گردی خارج شود، این است که موها را از دو طرف گوش به سمت عقب کشیده و قسمت جلوی مو را به سمت بالا حالت داده و موهای سر را کمی ارتفاع دهید. توجه داشته باشید اطراف صورت خود را با مو پر حجم نکنید.
   یکی دیگر از اجزای بسیار مهم و تأثیر گذار صورت که درکشیده تر نشان دادن آن مؤثر است پیشانی می باشد. بهتراست خطوط گیجگاهی و رویشگاه های مو را با کرم پودر به رنگ برنزه، کمی تیره تر نمایید تا صورت کمی کشیده تر نشان داده شود. اگر پیشانی شما کوتاه است موها را به سمت بالا جمع کرده و اگر پیشانی شما بلند است موها را به یک سمت صورت حالت دهید.

آرایش موها برای صورت گردReviewed by سه رخ on Oct 9Rating: 3.0آرایش موها برای صورت گردافرادی که صورت های گرد دارند باید سعی کنند موهایی صاف و بلند داشته باشند تا صورت آن ها کشیده تر به نظر برسد. در این مقاله نحوه آرایش مناسب موها برای صورت های گرد را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که صورت های گرد دارند باید سعی کنند موهایی صاف و بلند داشته باشند تا صورت آن ها کشیده تر به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *