میکروفیبروز ابرو
هاشور ابرو به روش میکرو فیبروز
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی لورآل
برند آرایشی لورآل
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

آرایش چشم صورتی برای ولنتاین

آرایش چشم صورتی

آرایش چشم صورتی برای ولنتاین

آرایش چشم صورتی برای ولنتاین

آرایش چشم صورتی یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع آرایش است که بیشتر دختران جوان به آن علاقه دارند. این نوع آرایش را می توان برای جشن ولنتاین استفاده کرد. زیرا چهره ای دلنشین و جذاب برای فرد ایجاد می کند. برای انجام این نوع آرایش باید مراحل زیر را طی کنید: 
1. ابتدا یک سایه گلبهی - مرجانی زده تا پایه سایه چشم باشد. سپس، روی آن، مقداری سایه صورتی روشن را بزنید. (سعی کنید در قسمت نزدیک به خط مژه ها؛ کاملا پررنگ و بولد باشد). روی آن هم باید کمی اکلیل نقره ای بریزید. البته می توانید سایه صورتی را از نوع اکلیلی انتخاب نمایید تا کار راحت تر شود. خط چشم مشکی را فراموش نکنید، اما بهتر است آن را با سایه مشکی و براش به پلک خود بزنید.
2. رژلب را از همان رنگ سایه انتخاب نکنید تا کاملا با یکدیگر ست نشوند. زیرا چهره را بی روح و خسته نشان می دهد. سعی کنید یک صورتی زیبا که در خود رنگ بنفش - یاسی دارد، را انتخاب کنید.
3. برای آرایش گونه ها نیز از رژگونه های یاسی یا صورتی روشن استفاده کنید که هاله ای زیبا بر روی گونه ها ایجاد نماید. 

آرایش چشم صورتی برای ولنتاینReviewed by سه رخ on Feb 3Rating: 3.0آرایش چشم صورتی برای ولنتاینآرایش چشم صورتی یکی از زیباترین و دخترانه ترین انواع آرایش است که بسیاری از خانم ها و دختران جوان برای جشن ولنتاین از ان استفاده می کنند. در این مقاله این نوع آرایش را به شما معرفی می کنیم.

آرایش چشم صورتی یکی از زیباترین و دخترانه ترین انواع آرایش است که بسیاری از خانم ها و دختران جوان برای جشن ولنتاین از ان استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *