پیرسینگ بدن
پیرسینگ
فروردین ۲۸, ۱۳۹۶
عوارض پیرسینگ
عوارض پیرسینگ
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶

دوست دارید ۲۴ درصد جوان‌تر بنظر برسید؟

۲۴ درصد جوان‌تر باشید

جوانسازی

در ماه‌های گرم تابستان، اکثر ما به فکر استفاده از کرم‌های ضد آفتاب می‌افتیم و برای خریدشان هم، دلایلی درست و حسابی داریم. در تحقیق جدیدی که توسط متخصصین زیبایی در آرایشگاه، گفته شده که استفاده از کرم ضد آفتاب، میزان سالخوردگی پوست را تا ۲۴ درصد کاهش می‌دهد!
درست است که متخصصین بیماری‌های پوستی، سال‌ها به مردم اخطار داده‌اند که قرار گرفتن در معرض تابش نور آفتاب، به روند سالخوردگی پوستشان سرعت می‌دهد؛ اما این تحقیق، اولین تحقیق جدی برای اثبات این موضوع است که ضد آفتاب‌ها می‌توانند چین و چروک را کاهش دهند.
تحقیق یاد شده، با کمک ۹۰۰ شرکت کننده، که همگی کمتر از ۵۵ سال سن داشتند و در نزدیکی سواحل آفتابی استرالیا زندگی کرده و ضد آفتابی با SPF 15 استفاده می‌کردند صورت گرفته استنیمی از این جمعیت، هر روز ضد آفتاب استفاده کرده و همیشه پس از شنا کردن، تعریق زیاد، یا حتی پس از چند ساعت در معرض آفتاب بودن، ضد آفتابشان را تمدید می‌کرده اند.
نیمه‌ی دیگر این جمعیت هم، گهگاه از کرم ضد آفتابشان استفاده می‌کرده‌اند، نه بصورت منظمنحوه‌ی اندازه‌گیری نتایج نیز در این تحقیق، بدین صورت بود که در ابتدا و انتهای زمان تحقیق یعنی پس از گذشت ۴ سال، از پشت دست شرکت کنندگان نمونه برداری شده، و تفاوت ضخامت و الگوی خطوط پوستشان بررسی گشته است.
پس از بررسی نتایج تحقیقات، روشن شد پوست آن دسته از شرکت کنندگانی که هر روز از ضد آفتاب استفاده می‌کرده اند، نسبت به بقیه، ۲۴ درصد کمتر سالخورده شده بود! بسیار خب خانم‌ها، اگر این نتیجه تنها پس از ۴ سال بدست آمده باشد، تصور کنید که استفاده‌ی منظم از ضد آفتاب پس از ۱۰ یا ۲۰ سال، چقدر شما را جوان‌تر نگاه خواهد داشت.
نتیجه اینکه، کرم‌های ضد آفتاب نه تنها به شما کمک می‌کنند سالیان بیشتری جوان بنظر برسید، بلکه باعث خواهند شد تا پوستتان خیلی کمتر چین و چروک بردارد
. فراموش هم نکنید که به پشت دست‌هایتان نیز ضد آفتاب بمالید، چرا که همانند صورت، به سرعت سن حقیقی شما را فاش خواهند کرد.

دوست دارید ۲۴ درصد جوان‌تر بنظر برسید؟Reviewed by سه رخ on Apr 17Rating: 4.5دوست دارید ۲۴ درصد جوان‌تر بنظر برسید؟در این مقاله میخواهیم از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه بدانیم دوست دارید ۲۴ درصد جوان‌تر بنظر برسید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *