فرمول رنگ شنی ماسه ای
رنگ موی شنی ماسه ای
خرداد ۶, ۱۳۹۶
علت تیرگی پوست آلت تناسلی
علت تیرگی پوست آلت تناسلی
خرداد ۷, ۱۳۹۶

آیا شکلات برای پوست مفید است؟

آیا شکلات برای پوست مفید است؟

پوست خوب با شکلات

آیا شکلات برای پوست مفید است؟

شکلات تلخ به جهت فواید تقویتی برای سلامت و زیبایی پوست، همچنان در صدر فهرست مواد غذایی مفید قرار دارد.به گفته متخصصین زیبایی در آرایشگاه شکلات تلخ می‌تواند سرعت صدمات ناشی از افزایش سن و رادیکال های آزاد را کند کنند. اطمینان از این که رژیم غذایی شما سرشار از آنتی اکسیدان هاست، کمک خواهد کرد تا آسیب رادیکال های آزاد خنثی و از این رو از پوست شما محافظت شود.
خوردن شکلات بصورت مداوم در مجموع، به زیبا‌تر شدن بافت و رنگ پوستتان نیز کمک خواهد کرد، چرا که سلول‌های پوست می‌توانند به راحتی خودشان را اصلاح کنند. بر اساس نتایج تحقیقاتی در این زمینه، اشخاصی که به مدت ۱۲ هفته هر روز نوشیدنی شکلاتی ویژه ای خوردند، پوستشان به نسبت دیگر اشخاص ۲۵٪ کمتر در برابر اشعه UV ملتهب شد، در عین حال رنگ پوستشان نیز بهبود پیدا کرده بود.
خواص آنتی اکسیدانی شکلات، آنرا به یک جزء جدا نشدنی در برنامه‌های مراقبت از پوست در پاییز و زمستان تبدیل می‌کند. پس استفاده از کره ی بدن، ژل حمام یا اسکراب بدن های بر پایه ی شکلات در این فصل را در نظر داشته باشید.

متخصصین زیبایی در آرایشگاه توصیه میکنند حتما شکلات را در اسکراب یا ژل حمام خود امتحان کنید.

آیا شکلات برای پوست مفید است؟Reviewed by سه رخ on May 28Rating: 4.5آیا شکلات برای پوست مفید است؟در این مقاله میخواهیم بدانیم از دید متخصصین پوست در آرایشگاه آیا شکلات برای پوست مفید است؟

1 دیدگاه

  1. زهره گفت:

    این مقالتون کاملاً علمی بود چون دکتر من هم در این مورد خیلی چیزا بهم گفته بود.مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *