چگونه پاهای زیبایی داشته باشیم
چگونه پاهای زیبایی داشته باشیم
خرداد ۳, ۱۳۹۶
تعریف کاندیشنر
کاندیشنر چیست؟
خرداد ۴, ۱۳۹۶

درمان چروک پوست -قسمت اول

راه های درمان چروک پوست

درمان چروک پوست

درمان چروک پوست - قسمت اول

      طبق نظر متخصصین پوست در آرایشگاه  زمانی که صحبت از مبارزه با چین و چروک‌ها می‌شود، تعداد گیج کننده‌ای از روش‌ها و محصولات وجود دارند که ادعا می‌کنند جوانی سابق پوست را به آن باز می‌گردانند، و بسیاری از آنها نیز قیمت بسیار بالایی دارند
متخصصین پوست در آرایشگاه  درمان‌هایی که واقعا شما را به پوستی بدون چروک خواهند رساند و ارزش آن را دارند که پولتان را خرجشان کنید، رتبه بندی کنند.

  • ضد آفتاب
    ممکن است با دیدن این محصول غیر جذاب در بالای این لیست متعجب شوید، اما متخصصین پوست در آرایشگاه می‌گوید که استفاده از ضد آفتاب در تمام طول سال، با محافظت از پوست و امکان ترمیم آن بطور طبیعی، هم به جلوگیری از بروز چین و چروک‌ها کمک می‌کند، و هم خطوط ریز را برطرف خواهد کرد.
    با اینحال، نتایجی که دریافت خواهید کرد، به فرمولی بستگی دارد که انتخاب می‌کنید. برای محافظت کافی باید مطمئن شوید که SPF آن ۳۰ یا بیشتر از آن است، و آن را هر روز صبح به صورت و گردنتان بمالید، در غیر اینصورت موثر نخواهد بود.
  •  بوتاکس، دیسپورت و زئومین
    این سه ماده‌ی تزریقی محبوب که به نورومدلاتور نیز معروف هستند، به مسدود کردن سیگنال‌های عصبی عضلانی کمک می‌کنند. این انسداد، عضله را ضعیف کرده و از منقبض شدن آن جلوگیری می‌کند، که منجر به کاهش چین و چروک‌ها و صاف شدن پوست می‌شود.
    متخصص پوست در آرایشگاه می‌گوید: بوتاکس، هنوز جزو روش‌های کم تهاجمی برای مقابله با چین و چروکها به حساب می‌آید. نتایج آن معمولا بین ۳ تا ۴ ماه دوام خواهد داشت، و بعد از آن به یک جلسه‌ی دیگر بوتاکس نیاز است.
  •  رتینول و آنتی اکسیدان‌ها
    از بین تمام ترکیبات مراقبت از پوست، رتینول، بیشتر از بقیه‌ی مواد، برای مبارزه با چین و چروک‌ها و کمک به جوانسازی مجدد پوست مورد مطالعه قرار گرفته است. دکتر دی می‌گوید: رتینول، یک لایه‌ی کلاژن ضخیم‌تر می‌سازد که باعث می‌شود پوست، صاف‌تر و جوان‌تر بنظر برسد.
    سایر آنتی اکسیدان‌های فوق العاده‌ای که بسیار موثر هستند، عبارتند از پپتیدها، فاکتورهای رشد، ویتامین C پایدار و مس. اگر از آن‌ها در طول روز استفاده کنید، به ضدآفتاب کمک می‌کنند که در جلوگیری از آسیب بهتر عمل کند، و اگر در شب از آن‌ها استفاده کنید، به پوست کمک می‌کنند که آسیب ناشی از نور خورشید، آلودگی و استرس را ترمیم کند.
  •  لایه برداری با لیزر
    لایه برداری با لیزر مانند فراکسل، یک روش درمانی است که در آرایشگاه انجام می‌شود و در زیر سطح پوست کار می‌کند تا آسیب نور خورشید که باعث چین و چروک و خطوط می‌شود، همچنین پیگمنتیشن و جای زخم را از بین ببرد. مزیت دیگرش این است که به بهبود ظاهر منافذ پوست کمک می‌کند.
    متخصص پوست در آرایشگاه می‌گوید: انرژی نوری که در فراکسل استفاده می‌شود، لایه‌های سطحی پوست را از بین می‌برد (پوسته پوسته می‌کند) و تولید کلاژن طبیعی پوست را تحریک می‌کند تا به صاف کردن چین‌ها و کیسه‌هایی که باعث ایجاد چین و چروک می‌شوند کمک کند. ممکن است برای رسیدن به نتایج مطلوب، به چند جلسه درمان با فواصل چند هفته‌ای نیاز باشد و درمانها معمولا یک دوره‌ی نقاهت ۳ تا ۴ روزه دارند.

بوتاکس صورت با این ۸ ماده غذایی!

ادامه مطلب درمان چروک پوست - قسمت دوم

درمان چروک پوست -قسمت اولReviewed by سه رخ on May 25Rating: 4.5بهترین درمان چروک پوستدر این مقاله میخواهیم بهترین درمان چروک پوست را از دید متخصصین پوست در آرایشگاه بررسی کنیم

4 دیدگاه ها

  1. مرمر گفت:

    خیلی خوب بود

  2. زهرا گفت:

    Merc az site khobeton

  3. گل سرخ گفت:

    دقیقا رتینول یا همون ویتامین k برای درمان چین و چروک معجزه اس.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *