انواع آرایش لبنانی
آرایش لبنانی
مهر ۴, ۱۳۹۶
نرخ اکستنشن مژه
قیمت اکستنشن مژه
مهر ۵, ۱۳۹۶

آرایش چشم طلایی

آموزش آرایش چشم طلایی

آرایش چشم طلایی

آرایش چشم طلایی

                       متخصصین زیبایی در آرایشگاه معتقدند مدل آرایش چشم‌ها در یک آرایش کامل و بی‌نقص از اهمیت زیادی برخوردار است. به دلیل اینکه چشم ها اولین چیزی هست که مورد توجه قرار میگیرد. جدیدترین مدل‌های جدید آرایش چشم در مجالس و مهمانی ها و آرایش چشم عروس بیشتر روی داشتن خط چشم پهن، سایه طلایی و براق و همچنین هماهنگی سایه با رنگ رژلب متمرکز است. چشم ها اولین عضو صورت است که در مرحله اول به چشم میخورد یکی از بهترین راه های زیباسازی چشم ها دانستن فوت و فن سایه زدن است که میتواند چشم ها را چندین برابر زیباتر نشان دهد بنابراین دانستن این نکات برای سایه زدن را به شما پیشنهاد میکنم.سایه چشمدر اینجا چند مدل نمونه آرایش چشم طلایی را بررسی میکنیم:

  •  آرایش چشم با خط چشم مشکی گربه‌ای و ترکیب سایه طلایی با قهوه‌ای مات که به زیبایی انجام شده است. در این مدل ابروها خیلی پررنگ و مشخص شده نیستند و تمرکز روی زیبایی و ترکیب رنگ‌هاست.

  •  مدل آرایش ساده و شیک که رنگ سایه و رژلب با هم هماهنگی دارند. برای گوشه‌های داخلی چشم به زیبایی از سایه طلایی استفاده شده است و همچنین این آرایش با مدل ابروی پهن و پرپشت بسیار زیباتر شده است.

  •  آرایش طلایی بسیار زیبا که در آن، ته رنگ سایه صورتی با رنگ رژ به زیبایی ست شده است. این مدل آرایش خیلی لایت و شیک است و برای مراسم نامزدی خیلی مناسب می‌باشد.

  •   آرایش اکلیلی و طلایی غلیظ که با رنگ رژ قرمز هماهنگ شده است حتما در روز عروسیتان خواهید درخشید. نکته مهم در این آرایش، مژه‌های بلند و نامنظم است که به رنگ طلایی سایه زیبایی بیشتری بخشیده است. مدل‌های آرایشی گوناگونی با رژلب قرمز قابل اجرا و هماهنگ شدن می‌باشد.

  •  یکی دیگر از مدل‌های آرایش غلیظ که در آن، روی خط چشم بیشتر از سایه تمرکز شده است. اما سایه طلایی در وسط پلک به زیبایی نمایش داده شده است.خط چشم گربه‌ای زیبا که با لنز آرایشی آبی و کمی سایه طلایی-بژ هماهنگ شده است.

  •  یک مدل دیگر از آرایش لایت و سبک که بر پایه رنگ صورتی سایه و رژلب هماهنگ شده است. در این مدل هم تمرکز چشم‌ها، روی خط چشم و مژه‌های پر و بلند می‌باشد.

  •  این مدل آخر برای کسانی که فاصله چشم و ابروی آن‌ها کم است بسیار مناسب است. در این مدل به زیبایی تمام از سایه طلایی برای بیشتر کردن این فاصله استفاده شده است. ضمن اینکه مژه‌های بلند و پرپشت نیز به جذابیت این چشم‌های قهوه‌ای افزوده است.

آرایش چشم طلاییReviewed by سه رخ on Sep 27Rating: 3.0آرایش چشم طلایی آرایش چشم با خط چشم مشکی گربه‌ای و ترکیب سایه طلایی با قهوه‌ای مات که به زیبایی انجام شده است. همینطور که می‌بینید در این مدل ابروها خیلی پررنگ و مشخص شده نیستند و تمرکز روی زیبایی و ترکیب رنگ‌هاست.

آرایش چشم با خط چشم مشکی گربه‌ای و ترکیب سایه طلایی با قهوه‌ای مات که به زیبایی انجام شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *