بهترین روش کوچک کردن صورت با آرایش
کوچک کردن صورت با آرایش
فروردین ۱, ۱۳۹۷
آموزش تهیه حنا سفید
طرز تهیه حنا سفید برای تاتو
فروردین ۱, ۱۳۹۷

آمبره ناخن با اکلیل

آموزش آمبره ناخن

آمبره ناخن با اکلیل

آمبره ناخن با اکلیل :

        ابتدا ناخن های خود را مرتب و پاک کنید هر  زمانی که بخواهید لاک بزنید ، انتظار دارید مرتب باشید. لاک باقی مانده روی ناخن را با یک توپ پنبه به آرامی با لاک پاک کن پاک کنید. ناخن های خود را با استفاده از بافر ناخن و سوهان ناخن مرتب کنید .حتما با استفاده از یک چوب مانیکور، گوشت کنار ناخن خود را به عقب برسانید تا کمی  صفحه ناخن تان باز شود. شما همچنین برای اینکار می توانید از نوک انگشتان دست دیگر خود استفاده کنید .

     یک لاک پایه روشن بر روی ناخن بزنید . برای محافظت از ناخن هایتان از رنگ لاک ها ، روی ناخن یک لاک پایه روشن استفاده کنید. قبل از استفاده از هر لاک ناخن دیگری، اجازه دهید لاک پایه شما تا 5-10 دقیقه خشک شود.

پوشش رنگ پایه خود را اعمال کنید. رنگ تمام ناخن ها را با رنگ پایه خود رنگ کنید. رنگ پایه شما می تواند هر رنگی باشد که می خواهید. این واقعا برای شماست برای گرفتن یک پایه جامد، نقاشی بر روی دو کتهای سبکتر از لهستانی را در مقایسه با کت یک، کت و کت و شلوار سنگین در نظر بگیرید. [23] چندین دقیقه در میان کتهای (حدود 5 تا 10 دقیقه) صبر کنید، بنابراین لهستانی می تواند به طور کامل خشک شود.

آمبره ناخن با اکلیلReviewed by سه رخ on Mar 21Rating: 3.0آمبره ناخن با اکلیلدیزاین ناخن یکی از خدمات آرایشگاه های زنانه است که دارای طرحها و مدلهای مختلفی همچون آمبره با اکلیل است که طرح سایه روشن اکلیل دار زیبایی بر روی ناخن ایجاد می شود. در این مقاله این مدل دیزاین را به شما اموزش می دهیم.

دیزاین ناخن یکی از خدمات آرایشگاه های زنانه است که دارای طرحها و مدلهای مختلفی همچون آمبره با اکلیل است که طرح سایه روشن اکلیل دار زیبایی بر روی ناخن ایجاد می شود.

1 دیدگاه

  1. روشنک گفت:

    به به لاک ناخنش حرف نداره ????

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *