بررسی نکات آرایشی دختران جوان در آرایشگاه و خانه
نکات آرایشی دختران جوان
خرداد ۱۴, ۱۳۹۷
روش های پهن کردن ابرو
آموزش پهن کردن ابرو
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش آرایش عروس (قسمت۱)

بهترین آموزش آرایش عروس

آموزش آرایش عروس

آموزش آرایش عروس :

           یک زن برای روز عروسی خود رویاهای زیادی دارد و برای لباس عروسی و آرایش عروس از زمانی که دختر کوچکd در زمین بازی بودiT برنامه ریزی می کند. هنگامی که زمان واقعی عروسی در حال نزدیک شدن است، کارهای زیادی باید آماده و اجرا شوند. یکی از این کارهای مهم ،انتخاب آرایشگاه عروس و آرایش عروسی است. انجام این کار نیاز به چندین مرحله دارد، از قبیل مراقبت پیشگیری از پوست خود، به طوری که به نظر برسد سالم و شفاف و روشن است. پس شما باید نحوه درست کردن آرایش برای عروسی را یاد بگیرید . میکاپ کار عروس باید نکات زیادی را در آرایش عروس رعایت کند تا عروس را زیباتر کند نه ترسناک تر.

 پوست تان را برای آرایش عروس آماده کنید.

 چند روز قبل از عروسی به آرایشگاه عروس رفتید ، صورت خود را بشویید و از یک مرطوب کننده لایت استفاده کنید. اگر هر چیزی در صورت تان نیاز به تغییر داشت، اکنون زمان آن نيست که آن را تغيير دهيد. مگراینکه پوست را لایه برداری کنید، از اسکراب های خشن دور بمانید و به جای آن از یک اسکراب و پاک کننده ملایم پوست انتخاب کنید.

رنگ آرایش عروس .

اجازه دهید رنگ پوست تان ، رنگ آرایش عروس را انتخاب کند .  انواع رنگ پوست (از 1-6 شناسایی شده اند) داریم، شرکت های تولید لوازم آرایشی از این رنگ ها برای محصولات آرایشی خود استفاده میکند. ولی اسم ها در هر برندآرایشی متفاوت است. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است آن را سبک ترین پایه "عاج" نامید، در حالی که یکی دیگر از همان رنگ "منصفانه" را می خواند. در هر حال رنگی را بیابید که با رنگ پوست شما منطبق است، بهتر است ابتدا به طور گسترده ای از تن پوست "نرمال" شروع کرده و به "متوسط" و به "عمیق" هدایت شوید.
رنگ های زیر پوست شما - خنک یا گرم - یک عامل در انتخاب هر دو رنگ کانتورینگ و پایه آرایشی عروس هستند. برای تشخیص رنگ زیر پوست تان شما می توانید از تکنیکهایی استفاده کنید. یک تکه نقره یا یک طلا را کنار پشت دست خود نگه دارید. اگر طلا به نظر برسد که ذوب شده است، رنگ زیر پوست شما گرم است. اگر نقره ، رنگ زیر پوست شما خنک است.

ادامه مقاله در :

آموزش آرایش عروس قسمت 2

آموزش آرایش عروس قسمت 3

آموزش آرایش عروس (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه عروس on Jun 4Rating: 4.0آرایش عروسآرایش عروس،آموزش آرایش عروس،آرایشگاه عروس.

همه عروس ها در انتخاب آرایش عروس و آرایشگاه عروس حساس هستند .در این مقاله در مورد آموزش آرایش عروس صحبت خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *