آموزش انواع خط چشم
انواع خط چشم
مهر ۱۴, ۱۳۹۶
آرایش صورت گرد
آرایش مناسب صورت گرد
مهر ۱۴, ۱۳۹۶

آموزش آرایش چشم طرح ترکی

آرایش ترکیه ای

آموزش آرایش چشم طرح ترکی

آموزش آرایش چشم طرح ترکی

امروزه با رواج یافتن سریال های ترکیه ای، نحوه آرایش و مدل لباس های آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در بسیاری از این آرایش ها شاهد استفاده از رنگهای گرم و ملایم و  استفاده از ترفندهای ریزی هستیم که باعث ایجاد تفاوتی خاص در چهره می شود. در خصوص آرایش بازیگر معروف ترکیه ای  serenay sarikaya که بیشتر ایرانی ها او را به اسم یشیم می شناسند مهم ترین مسئله آرایش چشمها می باشد. برای اینکه بتوانید چنین آرایش چشمی داشته باشید باید از مژه های مصنوعی استفاده کنید.
ابتدا باید مژه ها را بر روی چشم قرار دهید و خط چشم پهنی را روی آن بکشید. توجه کنید که قسمت بیرونی خط چشم باید به سمت بالا بوده و آن را به اندازه ای ادامه دهید که وقتی چشم ها باز هستند انتهای خط پشت بلندی مژه ها مخفی بماند. در این سبک آرایش بعد از اینکه مداد سفید را در پلک پایینی کشیدید باید خط چشم بسیار باریکی را زیر مژه ها نیز بکشید.

آموزش آرایش چشم طرح ترکیReviewed by سه رخ on Oct 6Rating: 3.0آموزش آرایش چشم طرح ترکیبا رواج یافت سریال های ترکیه ای نحوه آرایش و مدل لباس های بایگران آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله نحوه آرایش چشم ها به سبک ترکی را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم ها به سبک ترکی نیاز به استفاده از مژه مصنوعی دارد که در آرایشگاه از این شیوه بسیار استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *