رژلب
۴ اشتباه در استفاده از رژ لب
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
نکات زیبایی پوست صورت
چند نکته برای زیبایی پوست صورت
آبان ۲۴, ۱۳۹۶

آموزش استفاده از تونیک صورت

تونیک صورت

روش استفاده از تونیک صورت

آموزش استفاده از تونیک صورت

   تونیک صورت یکی از محصولات مراقبت پوستی است که با عناوین و مارک های مختلف در بازار موجود است. این محصول را باید مانند سایر محصولات بهداشتی با دقت برای صورت استفاده کرد. برای استفاده از تونیک صورت باید یک تکه پنبه را در آب سرد فرو ببرید و بعد از چلاندن پنبه به صورت قاشقی آن را در آورید. سپس لوسیون یا تونیک را به آن اضافه نمایید و پنبه را روی صورت و گردن گذاشته و بردارید.
   با این کار پوست را مرطوب کرده و سپس اجازه دهید پوست خشک گردد و سپس از مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست استفاده کنید. در صورتی که از کرم پودر استفاده می کنید، بعد از انجام کارهای بالا، می توانید مقداری کرم پودر رقیق به پوست بزنید. کرم پودر را باید به آرامی و با حرکاتی از پایین به سمت بالا و از داخل به خارج روی پوست بگذارید. تونیک صورت را نزدیک چشم استفاده نکنید. 

آموزش استفاده از تونیک صورتReviewed by سه رخ on Nov 15Rating: 3.0آموزش استفاده از تونیک صورتبرای استفاده از تونیک صورت باید مانند لوسیون مقداری از آن را بدون اینکه به چشم ها زده شود باید بر روی صورت قرار دهید. در این مقاله نحوه استفاده از تونیک صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از تونیک صورت باید مانند لوسیون مقداری از آن را بدون اینکه به چشم ها زده شود باید بر روی صورت قرار دهید.

1 دیدگاه

  1. محبوبی گفت:

    تونیک صورت واقعا برای پوست های حساس و خشک خیلی موثره و موجب شادابیو نفس کشیدن پوست میشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *