افزایش ضخامت مو
ضخیم شدن موی سر با دارو گیاهی
آذر ۲۰, ۱۳۹۶
خاک رس یا بنتونیت برای زیبایی
خاک رس آرایشی
آذر ۲۰, ۱۳۹۶

آموزش اصلاح پوست حساس آقایان

اصلاح پوست حساس

آموزش اصلاح پوست حساس آقایان

آموزش اصلاح پوست حساس آقایان

بسیاری از آقایان هنگام اصلاح صورت پوستشان دچار آزار و یا بریدگی می شود. در آرایشگاه مردانه و حتی در منزل برای اصلاح صورت این دسته از افراد باید به نکاتی دقت کرد. در ادامه این نکات را به شما آموزش می دهیم:
- پوست صورت را آماده اصلاح کنید!
   شستشوی صورت و یا لایه‌ برداری پوست، موجب نرم شدن پوست می شود. به توصیه آرایشگران حرفه ای جهت نرم تر شدن پوست، صورت خود را حدود سه دقیقه با آب گرم شستشو دهید.
- از وسایل اصلاح مناسب استفاده کنید!
   در انتخاب لوازم اصلاح پوست صورت برای افرادی که پوست حساسی دارند باید وسواس به خرج داد. آرایشگران با تجربه در آرایشگاه های مردانه توصیه می کنند که از ژل‌ های اصلاحی که متخصصین پوست آنها را تءیید کرده‌اند استفاده نمایید. این نوع ژل‌ ها موجب نرم شدن موهای پوست صورت قبل از اصلاح شده و پس از اصلاح نیز مانع از خشکی پوست صورت می شود. بعلاوه این ژل‌ها در حین اصلاح مانع از ایجاد بریدگی در صورت خواهند شد. در انتخاب تیغِ اصلاح نیز باید بسیار دقت کرد. حتما از خود تراشی استفاده نمایید که چندین تیغ با فاصله بسیار کم و در کنار هم در دسته آن تعبیه شده است. زیرا این نوع تیغ‌ ها برای تراشیدن موهای صورت، به فشار کمتری نیاز داشته و در نتیجه اصلاح راحت‌ تری را موجب می شوند. پس از اصلاح نیز هیچگونه التهاب‌ پوستی را شاهد نخواهید بود.
- از تیغ اصلاح غافل نشوید!
   اگر تیغ اصلاحی که استفاده می کنید، کند است، منجر به بریدگی و التهاب‌ های پوستی بعد از اصلاح خواهد شد. تشخیص کند شدن تیغ کار ساده و راحتی می باشد. هر زمان حس کردید در حین فرآیند اصلاح، تیغ آنطور که باید و شاید موهای صورت را نمی‌ تراشد، پس به احتمال زیاد تیغ کند شده است. بهترین نوع تیغ برای اصلاح صورت استفاده از تیغ‌ هایی است که بر روی آنها نواری تعبیه شده است. این نوار میزان تیز بودن تیغ را نشان می‌دهد. به این صورت که اگر این نوار محو شد، به این معنی است که عمر تیغ به پایان رسیده است.
- در حین اصلاح، زیاد به پوست صورت سخت نگیرید!
   توجه کنید حرکات دسته تیغ بر روی پوست صورت نرم و آهسته باشد. در واقع این دسته تیغ است که باید موهای صورت را بتراشد نه دست‌ های خود فرد! در حین اصلاح، مسیر رویش موهای صورت را تشخیص دهید و دسته تیغ را در همان مسیر حرکت دهید. اگر تمایل دارید ریش و سبیل شما تا حد ممکن کوتاه شود یا به اصطلاح آرایشگران «چپه تراش» کنید، پس از تراشیدن موهای صورت در جهت رویش مو، یکبار دیگر صورت را ژل یا کف اصلاح زده و در جهت خلاف رویش موی صورت دسته تیغ را بکشید. قسمت‌‌ های سخت و حساس صورت را در انتها اصلاح کنید.
   بهتر است موهای سبیل و دور دهان را در آخرین مرحله اصلاح کنید، این کار موجب ماندن مدت زمان بیشتر ژل اصلاح بر روی پوست صورت است و در نتیجه پوست و موی این نواحی نرم‌ تر خواهد شد و اصلاح راحت‌ تری در قسمت‌ های حساس صورت انجام می شود. استفاده از دسته‌ تیغ‌ های قدیمی و تک تیغ برای قسمت‌ هایی از صورت که اصلاح سختی دارد نیز بسیار مناسب است. دسته تیغی که تنها یک تیغ دارد، به راحتی موهای قسمت زیر بینی را خواهد تراشید، اما دسته‌ تیغ‌ هایی که چندین تیغ در آنها تعبیه شده به سختی در این قسمت حرکت می‌کنند.
- در حین اصلاح، چندین بار دسته تیغ را بشویید!
   موهای تراشیده شده بر روی تیغ باقی مانده و موجب می شود اصلاح راحتی انجام نشود، به همین دلیل در حین اصلاح هر زمان که حس کردید موهای زیادی بر روی دسته تیغ جمع شده، دسته تیغ را حتماً بشویید. این کار موجب روان تر شدن حرکت دسته تیغ بر روی پوست صورت می شود.
- پس از اصلاح، هوای پوست صورت و گردن خود را داشته باشید!
   حتما بعد از این‌ که صورت خود را با تیغ اصلاح کردید، پوست صورت را با آب سرد شست و شو داده و به آرامی خشک کنید. در نهایت هم از بالم یا اَفترشِیو (که برای پس از اصلاح توصیه می‌شوند) استفاده نمایید.

آموزش اصلاح پوست حساس آقایانReviewed by سه رخ on Dec 11Rating: 3.0آموزش اصلاح پوست حساس آقایانآموزش نحوه اصلاح صورت هایی که پوست حساسی دارند که اصلاح صورت منجر به بریدگی و زخم شدن پوست نگردد. در این مقاله نحوه اصلاح پوست حساس را به شما آموزش می دهیم.

آموزش نحوه اصلاح صورت هایی که پوست حساسی دارند که اصلاح صورت منجر به بریدگی و زخم شدن پوست نگردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *