آرایش گربه ای
آرایش زمستانی: جذابیت گربه ای
آبان ۱۰, ۱۳۹۶
بیماری ناخن
بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن
آبان ۱۱, ۱۳۹۶

آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران

آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران

بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران

آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران

              بطور حتم برای شما هم پیش اومده برای یک اصلاح ساده صورت مجبور شوید مدت زمان طولانی را در آرایشگاه منتظر بمانید.حال اگر این کار را خودتان در منزل انجام دهید کمتر وقت شما را بگیرد اختصاص دهید،  چیزهایی که لازم دارید یک دوک نخ مخصوص اصلاح، مقداری الکل، پنبه ی تمیز و یک هد بند یا تل پهن جهت جمع شدن کامل موها در اطراف صورت می باشد.

تنها کافیست روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید،سپس می توانید اینکار را باروش های دیگر را انجام دهید اما توصیه ی ما یادگیری است که بسیار برای شما آسان و راحتتر خواهد بود.

  •  یک سر بند ضد عفونی شده را به پایه ی میزی که روی آن آینه تان قرار گرفته ببندید و انتهای سر دیگر نخ در دست چپ، تقریبا میانه ی این نخ کشیده شده را با دست راست که به حالت باز است و حتما در آرایشگاهها دیده اید بپیچانید تا یک مثلث درست شود حال به آرامی آن را با کشیدن نخ دست چپ و باز و بسته شدن مثلث روی صورت بازی دهید تا موها بین پیچش نخ گیر کرده و از ریشه خارج شوند.
  • راحت ترین راه برای بندانداختن این است که ۵۰-۶۰ سانت از نخ اصلاح را جدا کرده و آن را با پنبه ای که به الکل آغشته شده ضد عفونی کنید و انتهای نخ را به هم گره دهید تا یک خط بسته درست شود سپس با انگشتان شصت و نشانه ی هر دودست با این نخ بسته یک مستطیل درست کنید و همچنان که انگشتان دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند نخ را بپیچانید به طوریکه ضربدری در وسط ایجاد شود، با این کار شما یک پروانه درست کرده اید آن را روی پوست قرار دهید و با باز و بسته شدن خود را اصلاح کنید .
  •     بنشینید و پاها را دراز کنید، یکسر نخ را به شصت پا گره زده و بقیه را در حالی که قسمت انتهایی آن در دست چپ و قسمت میانی با دست راست مثلثی شکل شده روی صورت بلغزانید تا موهای صورت آرام آرام گرفته شوند.
آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگرانReviewed by سه رخ on Nov 1Rating: 3.0آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگرانآموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران.روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید،سپس می توانید اینکار را باروش های دیگر را انجام دهید.

آموزش بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران .تنها کافیست روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *