اصلاح موی بینی
رفع موهای زائد بینی
آذر ۲۶, ۱۳۹۶
موم آدامسی
آموزش تهیه موم آدامسی
آذر ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش تهیه موم خانگی برای اپیلاسیون

روش های ساخت موم خانگی

آموزش تهیه موم خانگی برای اپیلاسیون

آموزش تهیه موم خانگی برای اپیلاسیون

   یکی از شیوه های مرسوم برای از بین بردن موهای زائد استفاده از موم برای پاکسازی پوست و اپیلاسیون است. بسیاری از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی خدمات اپیلاسیون را با بهداشتی ترین شرایط ارائه می دهند. اما انجام اپیلاسیون در سالن های زیبایی و آرایشگاه نیازمند وقت کافی است. امروزه بسیاری از خانم ها به دلیل مشغله کاری و شرایط زندگی وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه برای انجام خدمات اپیلاسیون را ندارند. به همین دلیل ترجیح می دهند در  منزل از روش های خانگی استفادهن کنند. انجام اپیلاسیون در منزل کار سختی نیست فقط کافی است موم آن را تهیه کرده و با دستمال تمیز اپیلاسیون را شروع کنید. البته موم را می توان هم به صورت آماده از فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید و یا به راحتی در منزل نیز موم های خانگی تهیه کرده و اپیلاسیون را در منزل انجام دهید. مجموعه سه رخ قصد دارد در این مقاله نحوه تهیه موم های خانگی را به شما آموزش دهد. برای تهیه موم های خانگی سه روش وجود دارد که می توانید در منزل از آن ها استفاده کنید:
روش اول 
   در روش اول یک فنجان شکر را در یک ماهیتابه روی حرارت ملایم به حالت کاراملی در آورید و سپس یک فنجان عسل و نصف فنجان آب لیموترش را به آن اضافه نمایید. اگر مواد خیلی سفت شد می توانید مقداری آب (به اندازه یک قاشق سوپ خوری) به آن اضافه نمایید تا حالت موم پیدا کند. این مخلوط را می توان در یک شیشه دردار نگهداری کنید تا در هر بار مصرف بتوان از آن استفاد کرد. 
روش دوم 
   در روش دوم می توان سه فنجان عسل را با دو فنجان آب و نصف فنجان آبلیمو مخلوط کرد و روی حرارت قرار داد. البته باید در نظر داشته باشید برای تهیه این موم می توان از شکر یا عسل تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل خوردن نیز استفاده کرد زیرا این مواد بر روی حرارت قرار می گیرند و مشکلی برای پوست ایجاد نخواهند کرد. مواد را به مدت نیم ساعت روی حرارت قرار دهید و هر چند دقیقه مخلوط را کامل هم بزنید. وقتی رنگ مخلوط تیره شد، موم آماده شده و می توان بعد از اینکه گرمای آن کم شد از آن برای اپیلاسیون بدن استفاده کرد. 
روش سوم 
   در این روش دو فنجان شکر را با یک چهارم فنجان آب و یک چهارم فنجان آبلیمو مخملوط کرده و  روی حرارت قرار دهید. پس از اینکه مواد به جوش آمد اجازه دهید نیم ساعت روی حرارت ملایم بماند تا کاملا تیره شود. وقتی ترکیب تیره شد موم آماده است. در این روش موم بعد از سرد شدن سفت می شود. برای هر بار استفاده مقداری آن را گرم کنید.

آموزش تهیه موم خانگی برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Dec 17Rating: 3.0آموزش تهیه موم خانگی برای اپیلاسیونبرای از بین بردن موهای زائد می توان با استفاده از روش های خانگی موم تهیه کرده و در منزل اپیلاسیون را انجام دهید. در این مقاله روش های تهیه موم های اپیلاسیون را به شما آموزش می دهیم.

برای از بین بردن موهای زائد می توان با استفاده از روش های خانگی موم تهیه کرده و در منزل اپیلاسیون را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *