ریمل تقویت مژه
آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژه
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
تمیز کردن لکه های رنگ مو
پاک کردن رنگ مو از پوست
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

آموزش ساخت خط چشم ژله‌ای

خط چشم ژله ای

آموزش ساخت خط چشم ژله‌ای

آموزش ساخت خط چشم ژله‌ای

برای درست کردن خط پشم ژله ای با استفاده از موا طبیعی باید طبق دستور العمل زیر اقدام کنید: 
- مواد مورد نیاز:
1. 1/2 قاشق چایخوری موم طبیعی
2. 1/2 قاشق چایخوری روغن نارگیل
3. 1.4 قاشق چایخوری ذغال فعال
4. 1/4 قاشق چایخوری آب مقطر
روش تهیه: 
1. ابتدا یک قابلمه را تا نیمه پر از آب کرده و روی اجاق قرار دهید تا بجوشد. بعد از به جوش آمدن آب، یک ظرف پیرکس را روی آن قرار داده و موم و روغن نارگیل را درون آن ریخته و منتظر بمانید تا با بخار آب، این دو کاملاً ذوب شوند. کم کم با یک قاشق آن را هم بزنید تا مخلوط شود.
2. زمانی که موم و روغن کاملا ذوب شدند، آن را از اجاق برداشته و سپس، ذغال اکتیو را به آن اضافه کنید. با یک قاشق، کامل هم بزنید تا باهم مخلوط شوند (اگر ذغال اکتیو به شکل پودر شده نبود، ابتدا آن را کمی له نماییدتا قابل حل شدن در موم باشد).
3. حال مقداری آب مقطر را به ترکیب اضاف کنید. البته باید این کار را به خوبی انجام دهید تا یک مایع ژلی نرم و صاف ایجاد شود.
نکته: اگر احساس کردید که مایع ژلی که درست کرده اید کمی از یکدیگر حالت مجزا و تکه تکه دارد، به آن یک عدد کپسول لسیتین اضافه نمایید. این کپسول، شبیه کپسول ویتامین E بوده و در داروخانه ها پیدا می شود.
4. خط چشم ژلی را در یک ظرف در دار ریخته و در یخچال قرار دهید. این کار برای این است که خط چشم، تازه بماند. از آنجایی که این مایع خط چشم، هیچ مواد نگهدارنده ای ندارد، بهتر است که بیشتر از مقدار گفته شده در مواد مورد نیاز برای ساخت آن، درست نکنید تا برای استفاده از 3 الی 4 هفته کافی باشد. پس یادتان باشد که نباید بیشتر 3 - 4 هفته آن را یخچال نگهداری کنید و بعد از این مدت باید آن را دور بریزید.
نکته: دقت کنید که همیشه در ظرف را محکم بسته و از براش تمیز برای کشیدن خط چشم استفاده نمایید تا باکتری و آلودگی وارد ظرف نشود.
5. برای اینکه این خط چشم را روی پلک ها بزنید، بهتر است از یک براش برای باریک و سر صاف استفاده نمایید به طوری که لبه براش یا قلمو، کاملا یک خط صاف و نازک ایجاد نماید. برای پاک کردن خط چشم ژله ای دست ساز نیز، بهتر است که یک تکه پنبه را با کمی روغن نارگیل آغشته کرده و به آرامی روی پلک بکشید تا آرایش را پاک نماید.

آموزش ساخت خط چشم ژله‌ایReviewed by سه رخ on Feb 5Rating: 3.0آموزش ساخت خط چشم ژله‌ایخط چشم یکی از لوازم آرایش چشم است که برای خانم ها بسیار پرکاربرد است به همین دلیل می توان در منزل آن را تهیه و استفاده کرد. در این مقاله نحوه تهیه خط چشم ژلی را به شما اموزش می دهیم.

خط چشم یکی از لوازم آرایش چشم است که برای خانم ها بسیار پرکاربرد است به همین دلیل می توان در منزل آن را تهیه و استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *