مدل مو
مدل مو پاتختی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
مرطوب کننده مناسب پوست
روش انتخاب مرطوب کننده مناسب
آبان ۲۸, ۱۳۹۶

آموزش ساخت خمیر اصلاح آقایان

خمیر اصلاح آقایان

آموزش ساخت خمیر اصلاح آقایان

آموزش ساخت خمیر اصلاح آقایان

   بسیاری از آقایان بعد از استفاده از خمیر اصلاح دچار حساسیت پوستی می شوند. امروزه خمیر اصلاح های متفاوتی تحت مارک ها و برندهای معتبر در بازار وجود دارد که میزان حساسیت آن ها بر روی پوست حداقل است. البته بسیاری از خمیر ریش ها نیز با توجه به انواع پوست تولید می شوند. اما در هر صورت در ترکیبات این نوع محصولات بهداشتی مواد شیمیایی و نگهدارنده جهت ماندگاری بیشتر آن وجود دارد. بسایت سه رخ به آن دسته از آقایانی که پوستی حساس دارند توصیه می کند از خمیر اصلاح خانگی استفاده نمایند. ساخت یک خمیر اصلاح خانگی که از مواد کاملا طبیعی تشکیل شده است، هم از لحاظ اقتصادی به طرفه است و  هم موجب کاهش حساسیت‌ به مواد شیمیایی تا حد زیادی می شود. به علاوه این خمیر به راحتی در منزل و حتی در آرایشگاه مردانه قابل تهیه و نگهداری است. امروزه بیشتر مردم از مواد و تولیدات طبیعی بیشتر از محصولات شیمیایی استقبال می کنند. در ادامه نحوه تهیه یک خمیر اصلاح خانگی را به شما آموزش می دهیم.
مراحل صحیح اصلاح صورت
   ابتدا باید یک تیغ صورت با کیفیت که به راحتی قابل تمیز کردن باشد، تهیه کنید. معمولا بهتر است اصلاح را در پایان دوش گرفتن روزانه انجام دهید. زیرا در این حالت منافذ پوست به خوبی گرم و باز شده و آلودگی‌ های پوست برطرف شده است. تیغ را در جهت رویش مو به صورت بزنید تا موجب ایجاد جوش نگردد و مو به سمت داخل پوست رشد نکند. سپس تیغ اصلاح را به خوبی شسته و تمیز کنید.
ساخت خمیر اصلاح خانگی
مواد لازم:
- یک سون فنجان کره شی (این روغن از یک درخت به همین نام به دست می‌آید که برای صورت‌های حساس بسیار مفید است)
- یک سوم فنجان روغن نارگیل
- یک سوم فنجان روغن زیتون یا جوجوبا و یا روغن بادام شیرین
- 2 قاشق غذاخوری صابون مایع
   ابتدا روغن نارگیل و کره شی را در یک ماهیتابه ریخته و بر روی شعله گرم کنید تا کاملا ذوب گردد. بعد از ذوب شدن روغن زیتون را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس آن را از روی شعله بردارید. حال مخلوط را در یک کاسه شیشه‌ ای ریخته و در یخچال قرار دهید تا جامد شود. پس از اینکه مخلوط در یخچال حالت جامد پیدا کرد، آن را از داخل یخچال بیرون آورده و با میکسر هم بزنید. زمانی که مخلوط جامد را هم می‌زنید، آرام آرام صابون مایع را نیز اضافه کنید تا با آن مخلوط شود. حال 
خمیر اصلاح شما آماده است. آن را در یک ظرف دربسته ریخته و در جای خشک و خنک نگه‌داری کنید. این خمیر اصلاح خانگی برای مدت طولانی بدون مواد نگهدارنده سالم باقی خواهد ماند، اما مواظب باشید که درون آن آب وارد نشود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. از این خمیر یک لایه نازک روی صورت خود زده و شروع به اصلاح ریش و سبیل کنید.

آموزش ساخت خمیر اصلاح آقایانReviewed by سه رخ on Nov 19Rating: 3.0آموزش ساخت خمیر اصلاح آقایانبسیاری از آقایان با توجه به نوع پوست خود تمایل دارند از خمیرهای اصلاح خانگی و کاملاً طبیعی برای اصلاح صورت خود استفاده نمایند. در این مقاله نحوه تهیه این خمیر اصلاح خانگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از آقایان با توجه به نوع پوست خود تمایل دارند از خمیرهای اصلاح خانگی و کاملاً طبیعی برای اصلاح صورت خود استفاده نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *