نکات مهم آرایش سریع خانم کارمند
آرایش سریع خانم کارمند
مهر ۲۹, ۱۳۹۶
ماندگاری ژل تزریق شده
مدت تأثیر ژل تزریق شده
مهر ۲۹, ۱۳۹۶

آموزش شینیون با تور

شینیون مو

آموزش شینیون با تور

آموزش شینیون با تور

یکی از شیوه های بسیار جذاب برای درست کردن شینیون استفاده از تور است. در این نوع شینیون ها می توان از انواع تور برای جالت پذیر کردن موها استفاده کرد. تورهای آرایشی در سایزهای مختلف و حتی با رنگ بندی های متفاوت در بازار موجود است و می توانید متناسب با رنگ مو تور مناسب را تهیه فرمایید. بسیاری از آرایشگران برای شینیون عروس و مدل دادن به موهای بلند ازتور استفاده می کنند.
به این صورت که موها را بعد از بستن با یک کش به صورت دسته ای در تور قرار داده و با حالت دهنده های مو همچون تافت حالت مو را فیکس می کنند. سپس دسته های مختلف مو را به حالت های مختلف بر روی سر با سنجاق های ریز سر قرار داده و شینیونی جذاب خلق می کنند. در واقع خاصیت تور نگهداری از حالت مو و عدم بهم ریختگی و یا افتادگی دسته های مو در شینیون است. می توانید تور را همرنگ موهای خو انتخاب نمایید تا در شینیون تور زیاد دیده نشود. 

آموزش شینیون با تورReviewed by سه رخ on Oct 21Rating: 3.0آموزش شینیون با توریکی از روش های بسیار زیبا و جذاب برای درست کردن شینیون های شیک استفاده از تور برای حالت پذیری موها است. در این مقاله به شما شینیون با تور را آموزش می دهیم.

یکی از روش های بسیار زیبا و جذاب برای درست کردن شینیون های شیک استفاده از تور برای حالت پذیری موها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *