بهترین آموزش آرایش عروس
آموزش آرایش عروس (قسمت۱)
خرداد ۱۴, ۱۳۹۷
اموزش مش و هایلایت در آرایشگاه زنانه
لایت ها
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش پهن کردن ابرو

روش های پهن کردن ابرو

آموزش پهن کردن ابرو

آموزش پهن کردن ابرو

ابروها یکی از اعضاء صورت هستند که بعنوان مکمل اصلی آرایش چشم محسوب می شوند و بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم ها دارندو هر قدر هم که چشم های زیبایی داشته باشید و آن ها را حرفه ای آرایش کرده باشید باز هم اگر فرم ابروها زیبا نباشد زیبایی چشم ها را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. در واقع آرایش ابروها به این دلیل انجام می شود که بتوانید ابروها به فرم دلخواه خود درآورید. بسیاری از خانم ها ابروهای کم پشت دارند و در عوض ابروهای پهن را می پسندند. این افراد می توانند با استفاده از ترفندهای آرایشی و وسایل مخصوص آرایش ابروهای خود را پهن کنند. آرایش ابرودر این مطلب این ترفندها و کاربرد وسایل آرایشی را به شما آموزش می دهیم: 
- ماژیک ابرو
   ماژیک ابرو یکی از لوازم آرایشی مخصوص ابروها می باشد که برای خانم هایی که ابروهای روشن دارند بسیار مناسب است. ماژیک ابرو خیلی پررنگ نیست و موجب می شود آرایش ابروها طبیعی به نظر برسد. یکی دیگر از مزایای ماژیک ابرو ضدآب بودن آن است که موجب می شود آرایش ابروها تا پایان روز دوام آورده و ماندگاری بالایی داشته باشد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه خود دست کم یک ماژیک ابرو دارند. ماژیک ابرو معمولا برای آرایش های مجلسی و سنگین کاربرد دارد. 
- پماد ابرو
   پماد ابرو مخصوص خانم هایی است که ابروهای مشکی و تیره دارند. روش استفاده از این پماد کاملا راحت است برای این کار به یک برس کوچک زاویه دار نیاز دارید که آن را داخل پماد ابرو زده و شروع به پر کردن ابروهای خود کنید. با استفاده از پامد ابرو می توانید به راحتی جاهای خالی ابروهای خود را پر کنید. 
- سایه ابرو
   اگر ابروهای شما مقداری خالی است و نیاز به پر کردن دارند می توان از سایه ابرو برای پر کردن آن ها استفاده کرد. سایه ابرو باعث میشود ابروها ضخیم تر به نظر برسند. توصیه آرایشگران در آرایشگاه این است که از سایه ابرو به مقدار کم استفاده نماییدتا ابرو ها طبیعی تر به نظر برسند. سایه ابرو برای افرادی که پوست صورتشان چرب است زیاد توصیه نمی شود.
- ژل ابرو
   ژل ابرو چیزی شبیه ژل مو است و برای خانم هایی که ابروهای ضخیم دارند بسیار مناسب است. ژل ابرو می تواند ابروها و فرم آن ها را تثبیت نماید. بهتر است در آخرین مرحله از آرایش ابرو از ژل ابرو استفاده نمایید. زیرا ممکن است مواد آرایشی دیگر با ژل ترکیب شده و رنگ بدی بر روی ابروها ایجاد کنند. با ژل ابرو می توان ابروها را به هر حالتی که دوست دارید شانه بزنید. ژل ابرو صرفا برای پهن تر کردن ابروها کاربرد دارد اما برای پر کردن جاهای خالی داخل ابرو مناسب نیست. 

آرایش ابرو
آموزش پهن کردن ابروReviewed by سه رخ on Jun 5Rating: 2.5آموزش پهن کردن ابروبسیاری از خانم هایی که ابروهای کم پشت دارند می توانند با استفاده از انواع محصولات و ترفندهای آرایشی ابروهای خود را پرتر و پهن تر کنند. در این مقاله نحوه پهن کردن ابروها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم هایی که ابروهای کم پشت دارند می توانند با استفاده از انواع محصولات و ترفندهای آرایشی ابروهای خود را پرتر و پهن تر کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *