انواع پوست حساس
پوست حساس
تیر ۲۴, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست خشک
مراقبت روزانه پوست خشک
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

آموزش گلت کردن مو

نحوه گلت کردن مو

آموزش گلت کردن مو

آموزش گلت کردن مو

   برای گلت کردن موها در آرایشگاه یا در منزل باید طبق دستورالعمل خاصی اقدام کنید و موها را گلت کنید. در این مطلب ما روش گلت کردن موها را به صورت کامل به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. برای گلت کردن موها نباید موها را بشویید زیرا این ماده باید روی موهای نشسته زده شود. برای محافظت از پوست گردن و گوش ها نیز می توان روی آن ها وازلین زد. دقیقا مانند زمانی که قصد دارید موهای خود را رنگ تیره بزنید و پیشانی و پشت گردن و گوش های خود را برای جلوگیری از رنگ گرفتن کرم یا وازلین می زنید. 
   برای صافی موها باید ابتدا آن ها را به 4 تا 6 قسمت تقسیم نمایید. این کار را باید از روی گردن شروع کنید و با توجه به حجم موها، آن ها را تقسیم بندی نمایید. سپس باید کرم صاف کننده را با یک شانه روی هر دسته از موها بزنید. این کار باید از ریشه موها به قسمت انتهایی آن ها انجام گردد و اصلا نباید موها را بشویید. با توجه به اندازه و حجم موها، باید داخل یک ظرف غیر فلزی را پر از کرم کرده و هر بار یک دسته 1 سانتی از موها که در فاصله 5 سانتیمتری سر قرار دارند را با شانه آغشته به کرم شانه بزنید تا موها به کرم آغشته شوند. زمان ماندن گلت در مقاله انواع گلت مو گفته شد و باید با توجه به نوع و جنس موها انجام گردد. البته بهتر است پس از گذشت حداقل زمان موها را چک کنید و  آن ها را با یک شانه دندانه درشت بار دیگر شانه کرده و کرم های اضافی را از روی سر بشویید و با حوله موها را خشک کنید. در صورتی که کسی صافی موها با حرارت را ترجیح دهد، می تواند با استفاده از یک اتو موی سرامیکی از موهای قسمت گردن شروع کرده و هر بار دسته 1 سانتی از موها جدا کنید و آن ها را صاف کنید. این کار باید حداقل 2 بار تکرار شود تا موها بهتر صاف شوند.
نکته:
• در هنگام استفاده از گلت شماره صفر حرارت اتو مو باید تا 150 درجه سانتیگراد باشد.
• برای گلت های قوی تر می توان از اتو موی تا درجه حرارت 180 نیز استفاده کرد.
   برای خنثی کردن محصول باید به همان میزان کرمی که برای صافی موها استفاده شده بود، مواد خنثی کننده داخل ظرف ریخته و هر بار یک دسته از موها را شانه کنید و کرم را روی موها بزنید . زمان مورد نیاز برای خنثی کردن گلت 20 دقیقه است و پس از آن باید موها با شامپو شسته شوند. پس از صافی موها و شستن آن با شامپو باید روی موها سرم صاف کننده بزنید و آن را سه دقیقه روی موها نگه دارید. برای گلت کردن موهای کوتاهی که فر کمتری دارند، می توانید از اتو مو استفاده نکنید و بدون حرارت دادن موها، آن ها را صاف کنید. برای این کار نیز تنها 5 دقیقه کرم صاف کننده باید روی موها باقی بماند.

آموزش گلت کردن موReviewed by آرایشگاه on Jul 15Rating: 3.0آموزش گلت کردن موبرای گلت کردن موها باید با توجه به حجم و جنس مو مواد مناسب را تهیه کرده و سپس طبق دستورالعمل مشخص مواد را روی مو زده و موها را صاف کنید. در این مقاله نحوه گلت کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

برای گلت کردن موها باید با توجه به حجم و جنس مو مواد مناسب را تهیه کرده و سپس طبق دستورالعمل مشخص مواد را روی مو زده و موها را صاف کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *