طرز تهیه ماسک عسل
ماسک عسل پوست صورت
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷
نکات بهداشتی لوازم آرایش در آرایشگاه
نکات بهداشتی لوازم آرایش
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷

روش استفاده از مژه مگنتی

آموزش استفاده از مژه مگنتی

روش استفاده از مژه مگنتی

روش استفاده از مژه مگنتی

برای استفاده از مژه های مغناطیسی باید ابتدا صورت را شسته و آرایش صورت را تکمیل کنید. در صورتی که اولین بار است از مژه های مگنتی استفاده می کنید، باید از روش کار  اطلاعاتی داشته باشید و به آرامی آن ها را روی چشم قرار دهید. قبل از استفاده از مژه های مگنتی، آرایش صورت خود را تکمیل کنید، در غیر این صورت، ممکن است مژه های مگنتی آرایش شما را خراب کرده و یا روی صورت شما لکه ایجاد کنند. قبل از استفاده از مژه های مگنتی، کمی ریمل به قسمت بالایی مژه ها و مژه گوشه های بیرونی چشم بزنید تا طبیعی تر جلوه دهند. شما می توانید از ریمل مژه با یک برس کوچک نیز برای این کار استفاده کنید. به جای استفاده از خط چشم های مایع، از خط چشم مدادی استفاده کنید. خط چشم مایع ممکن است به مژه های مگنتی چسبیده و آرایش چشم ها را خراب کند. به طور کلی، هر زمانی که شما تصمیم گرفتید از مژه های مگنتی استفاده کنید، نباید از آرایش مایع در ناحیه چشم استفاده نمایید.
   یک پارچه نرم زیر چشم ها و نزدیک خود قرار دهید تا در صورت افتادن مژه های مگنتی آن ها را پیدا کرده و از بین نروند. یکی از مژه های مگنتی را بالای مژه بالایی قرار داده و مژه دیگر را زیر مژه و آهن ربای زیر مژه بالایی را به آهن ربای بالای مژه بالایی بچسبانید. دقت کنید که آهن رباها دقیقا به هم متصل شده و جابجا نشوند در غیر این صورت ممکن است از هم جدا شده و یا به طور مناسبی روی پلک قرار نگیرند. برای برداشتن مژه های مگنتی، به آرامی آن ها را بین انگشت شصت و انگشتان دیگر قرار داده و  آن را بکشید. آن ها را بین انگشتان خود حرکت دهید تا زمانی که احساس کنید آهنربای آن از هم جدا شده است. مژه های مصنوعی مگنتی قابل استفاده مجدد می باشند و شما می توانید از آن چندین بار استفاده کنید تا زمانی که آن ها را بعد از مدتی تعویض کنید. هنگامی که مژه های مگنتی را از روی چشم بر می دارید، آن ها را برای استفاده بعدی در جعبه اصلی قرار دهید. این جعبه را در یک فضای ایمن نگه دارید تا آسیبی به آن وارد نشود.

روش استفاده از مژه مگنتیReviewed by آرایشگاه on Aug 20Rating: 3.0روش استفاده از مژه مگنتیبرای استفاده از مژه های مگنتی یا مغناطیسی بهتر است آرایش چهره خود را تکمیل کنید و سپس از این مژه ها استفاده کنید تا آرایش شما بهم نریزد. در این مقاله روش استفاده از مژه مگنتی را به شما آموزش خواهیم داد.

برای استفاده از مژه های مگنتی یا مغناطیسی بهتر است آرایش چهره خود را تکمیل کنید و سپس از این مژه ها استفاده کنید تا آرایش شما بهم نریزد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *