آشنایی با شامپو کراتینه
شامپو کراتینه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷
آموزش کشیدن خط چشم
آموزش کشیدن خط چشم با نوار چسب
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷

استمپ سایه چشم

معرفی استمپ سایه چشم

استمپ سایه چشم

استمپ سایه چشم

   استمپ سایه چشم همانطور که از نامش مشخص است، یک وسیله ساده مهر مانند می باشد که دقیقا سایه و آرایش چشم را مانند جوهر استمپ روی پلک ها کشیده و مهر می کند. این وسیله طوری طراحی شده که شکل و قوس طبیعی مانند چشم ها را داشته و به خوبی روی چشم و پلک نشسته و می تواند سایه هایی که روی آن زده اید را به پلک ها منتقل نماید. کار با این وسیله آرایشی، بسیار ساده و آسان است. این وسیله سایه چشم را روی پلک شما مهر می کند، به همین دلیل باید زیرسازی لازم برای آرایش چشم را انجام دهید. بعد از انجام زیرسازی، رنگ سایه مورد نظر را روی سطح استمپ را به وسیله انگشت یا براش بزنید، حتی می توانید چند رنگ را با سلیقه خود ترکیب کرده و سپس استمپ را روی پلک قرار داده و کمی فشار دهید و سپس منتظر بمانید تا سایه به روی پلک برگردد. این استمپ با قیمت حدودا 35 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. 

مراحل کار با استمپ سایه چشم

   نحوه استفاده از مهر سایه چشم، بستگی به خود فرد دارد که چقدر بخواهید آرایش چشم داشته باشید و چگونه از آن استفاده کنید. اما به طور کلی می توان از مرحله پرایمر تا سایه اکلیلی که آخرین لایه از سایه چشم است را با این وسیله انجام داد. معمولا از این وسیله برای زیرسازی چشم  استفاده نمی شود، یعنی بهتر است که زیرسازی با انگشت یا براش انجام گردد و فقط سایه را با استمپ به روی پلک زد. برای استمپ کردن سایه چشم روی پلک نیازی به استفاده از براش نیست و می توانید انواع رنگ سایه را با انگشت به سطح داخلی استمپ زده و بعد آن را روی محل دقیق روی پلک قرار داده و چند ثانیه با فشار کمی نگه دارید تا سایه و رنگ ها به پلک منتقل گردد.
چند نکته درباره استفاده از استمپ سایه چشم
1. می توان چند رنگ سایه را به طور همزمان روی استمپ کار کرد و به یکباره  به روی پلک زد و یا اینکه هر رنگ را جدا کار کنید.
2. به دلیل شباهت بخش مهر مانند این وسیله به شکل طبیعی چشم، می توانید سایه ها لایه ای و چند رنگ را روی آن بزنید و به صورت یک آرایش چشم حرفه ای و طبقه ای روی پلک انجام دهید.
3. بهتر است حتما پلک زیرسازی شده باشد تا بتواند سایه ها را کاملا دریافت کند. پلک تمیز و خشک، کمتر آرایش پودری را جذب خواهد کرد.
4. قبل و بعد از هر بار استفاده از این استمپ ها، باید با پد آرایشی، سطح آن را کاملا تمیز کنید تا مشکلی برای سلامت چشم ها و همچنین و تمیز و بی نقص شدن آرایش چشم ایجاد نکند.

استمپ سایه چشمReviewed by آرایشگاه on Jun 20Rating: 3.0استمپ سایه چشماستمپ سایه چشم وسیله ای برای آرایش چشم و زدن سایه به پشت چشم ها است که با استفاده از ان می توان آرایشی تمیز و زیبا ایجاد کرد. در این مقاله استمپ سایه چشم را به شما معرفی می کنیم.

استمپ سایه چشم وسیله ای برای آرایش چشم و زدن سایه به پشت چشم ها است که با استفاده از ان می توان آرایشی تمیز و زیبا ایجاد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *