زیبایی با حجاب
سه ترفند زیبا با حجاب
آذر ۱۸, ۱۳۹۶
بهداشت آرایشگاه
بهداشت آرایشگاه زنانه
آذر ۱۸, ۱۳۹۶

اسپای در آرایشگاه مردانه

خدمات اسپا

اسپای در آرایشگاه مردانه

اسپای در آرایشگاه مردانه

   اسپا (SPA) مکانی است که در آن‌ جا از آب‌های غنی معدنی یا آب دریا برای درمان (حمام‌ های درمانی) استفاده می‌شود، این مراکز دارای خدمات دیگری همچون مراقبت از پوست و مو و ماساژ درمانی نیز می باشند. بسیاری از افراد تصور می کنند که اسپا فقط متعلق به خانم‌ ها است، اما اینگونه نیست! اسپاهایی نیز وجود دارند که به صورت اختصاصی برای آقایان هستند. مردان مدرن امروزی به اسپای رفته و برای مراقبت از پوست و موی خود هر کاری می کنند.
   امروزه در بسیاری از آرایشگاه های مردانه نیز خدمات اسپای به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی ارائه می شود. اسپای هم برای مراقبت از پوست صورت و بدن و هم برای مراقبت از موها به صورت کاملاً تخصصی انجام می شود. در هر کدام از این روش ها فرآیند خاصی توسط افراد خبره انجام می پذیرد که موجب تقویت روحیه و ظاهر آقایان خواهد شد. امروزه بسیاری از آرایشگاه ها برای جذب مشتریان بیشتر در آرایشگاه خود فضایی مناسب را برای این دسته از خدمات آماده سازی می کنند.

اسپای در آرایشگاه مردانهReviewed by سه رخ on Dec 9Rating: 3.0اسپای در آرایشگاه مردانهاسپا (SPA) به مکانی گفته می شود که با استفاده از آب‌های غنی معدنی یا آب دریاخدمات مراقبت از پوست و مو انجام می شود. در این مقاله شما را با این نوع خدمات آشنا می کنیم.

اسپا (SPA) به مکانی گفته می شود که با استفاده از آب‌های غنی معدنی یا آب دریاخدمات مراقبت از پوست و مو انجام می شود.

1 دیدگاه

  1. صبا گفت:

    جالبه من در مورد ایک مراکز شنیده بودم.ماساژ درمانی و ریلکس درمانی داره خیلی موثره.برای خانوما توی تهران همچین جایی هست؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *