کراتین ناخن
کراتین ناخن چیست؟
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶
لوازم آرایش مردانه
لوازم کیف آرایش مردانه
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶

اسپری لاک پاک کن

پاک کننده لاک

اسپری لاک پاک کن

اسپری لاک پاک کن

   بیشتر ما امروزه با تبلیغ‌ هایی مبنی بر فروش انواع لاک پاک کن غیر استونی مواجه می شویم که ضررهای مدل‌ های دارای استون را نداشته و کار کردن با آن برای پوست دست، ناخن و کاشت ناخن، مشکل چندانی ایجاد نخواهد کرد. نوع جدید و پر سر و صدایی که این روزها از آن زیاد می‌شنویم، اسپری لاک پاک کن است که به نوعی یک تقویت کننده ناخن نیز به شمار می رود. در واقع می‌ توان گفت که این لاک پاک کن، همان ترکیبات لاک پاک کن‌ های معمولی را دارد اما با فرمولی جدید و تقویت شده و البته یک بسته بندی عالی و زیبا که راحتی استفاده از آن، موجب محبوبیت آن گردیده است. اسپری های لاک پاک کن‌ در 3 نوع زیر در بازار موجود می باشند:
1. نوع استونی که دارای کلاژن و هیالورونیک است.
2. نوع غیر استونی و دارای سرامید و روغن نارگیل.
3. نوع استونی و دارای شی باتر و کراتین.
   با وجود استونی بودن انواع اسپری های لاک پاک کن موجود در بازار، این اسپری‌ ها فرمولی عالی و تقویت شده دارند که مانع از ایجاد خشکی و زردی در ناخن‌ها می شوند. پس علاوه بر انواع غیر استونی (که باز هم پیشنهاد می‌کنیم از این نوع استفاده کنید)؛ می‌توانید با خیال راحت اسپری لاک پاک کن در هر نوعی که باشد را انتخاب و برای پاک کردن لاک های ناخن استفاده نمایید.

اسپری لاک پاک کنReviewed by سه رخ on Feb 4Rating: 3.0اسپری لاک پاک کناسپری های لاک پاک کن در واقع اسپری های مخصوص با فرمولاسیونی قوی هستند که لاک های ناخن را پاک کرده و هیچ آسیبی به ناخن وارد نمی کنند. در این مقاله این اسپری را به شما معرفی می کنیم.

اسپری های لاک پاک کن در واقع اسپری های مخصوص با فرمولاسیونی قوی هستند که لاک های ناخن را پاک کرده و هیچ آسیبی به ناخن وارد نمی کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *