تونیک صورت
تونیک پوست چیست؟
آبان ۳, ۱۳۹۶
بهترین شامپوی مو
ویژگی های شامپوی خوب
آبان ۴, ۱۳۹۶

اسکراب چای سبز

اسکراب صورت

اسکراب چای سبز

اسکراب چای سبز

اسکراب یکی از شیوه های پاکسازی پوست است. امروزه بسیاری از شرکت ها و تولید کننده های آرایشی اسکراب های مختلفی را با رایحه های مختلف تولید می کنند که می تواند برای پوست مؤثر باشد. اما می توان از اسکراب های طبیعی و خانگی برای پاکسازی پوست نیز استفاده کرد. در این مقاله سایت سه رخ قصد دارد  اسکراب پای سبز را به شما آموزش دهد. برای تهیه این اسکراب به مواد زیر نیاز دارید:
- ۶ قاشق غذاخوری شکر
- ۱ قاشق غذاخوری روغن ماکادامیا
- ۱ قاشق چایخوری پودر چای سبز
- ۱ قطره روغن معطر ( می توانید از روغن گل رز نیز استفاده نماید.)

باید مواد بالا را  در یک کاسه ریخته و آنقدر باهم مخلوط کنید تا یک ترکیب سبز رنگ به دست آورید. این ترکیب تولید شده یک اسکراب برای بدن می باشد که می توان به عنوان شوینده طبیعی بدن در حمام استفاده گردد. این اسکراب را بر روی پوست بدن زده و اجازه دهید چند دقیقه بر روی پوست بماند و سپس آن را بشویید. شکر موجود در این ترکیب موجب لایه برداری پوست شده و روغن موجود در آن نیز موجب نرمی و مرطوب شدن پوست خواهد شد. روغن معطری که در این ترکیب می ریزید بوی خوبی داشته و  چای سبز نیز موجب جوانسازی پوست و یکدست شدن پوست بدن خواهد شد. این اسکراب را در طول هفته یکبار استفاده نمایید تا موجب پاکسازی و بازسازی پوست گردد. 

اسکراب چای سبزReviewed by سه رخ on Oct 25Rating: 3.0اسکراب چای سبزاسکراب یکی از روش های پاکسازی و بازسازی پوست بدن می باشد که هم میتوان از اسکراب های خانگی و یا صنعتی استفاده کرد. در این مقاله نحوه تهیه اسکراب پای سبز را به شما آموزش می دهیم.

اسکراب یکی از روش های پاکسازی و بازسازی پوست بدن می باشد که هم میتوان از اسکراب های خانگی و یا صنعتی استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *