آموزش آرایش عید نوروز
آرایش عید نوروز (قسمت ۲)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۶
آموزش آرایش چشم گربه ای
آرایش چشم گربه ای برای چشمهای گرد
اسفند ۱۸, ۱۳۹۶

اصول آرایش حرفه ای

قوانین میکاپ حرفه ای

اصول آرایش حرفه ای

اصول آرایش حرفه ای

1. خلاقیت در آرایش
   به گفته ماریو آرایشگر کیم کارداشیان هر آرایشگر سبک خاص خود را دارد و می تواند از هر چیزی برای سبک آرایشی خود الهام بگیرد، مانند "طراحی داخلی، رنگ پارچه، طبیعت و... در واقع آرایش صورت کاما بسته به سلیقه و خلاقیت شما در استفاده از محصولات آرایشی دارد. 
2. کانسیلر قبل از فونداسیون!
   طبق اصول آرایشی که تا کنون آموزش دیده ایم باید کانسیلر را بعد از فونداسیون بزنیم اما ماریو روشی متفاوت را انتخاب کرده است. ماریو بیشترین وقت را برای آرایش صورت در ترکیب و محو کردن لوازم آرایشی روی پوست صرف می کند. زیرا آرایش پوست باید دقیق و با حوصله انجام گردد تا نتیجه آن خوشایند باشد. به گفته او اول کانسیلری که پوشانندگی بسیار خوبی دارد را زیر چشم زده و سپس با مقدار کمی فونداسیون مایع شروع کنید، زیرا  مقدار زیاد این نوع کانسیلر موجب می شود پوست حالتی کیکی به خود بگیرد. احالا خیلی با حوصله و دقت تمام فونداسیون را پخش کنید. پس از اتمام کار فونداسیون و blend کردن آن، کار آرایش پوست را با کمی پنکک به پایان برسانید.
3. ابروها خیلی مهم هستند!
   به گفته ماریو نقطه قوت هر چهره ابروها است. ابروها می توانند جای کار زیادی داشته باشند و نتیجه فوق العاده ای ایجاد نمایند. شما هم سعی کنید هر بار وقت بیشتری برای آرایش ابروها بگذارید و مدلی که به صورت فرد می آید را انتخاب کنید.
4. کانسیلر به جای پرایمر چشم
   ماریو برای آرایش چشم به کانسیلر بیش از هر چیز دیگری اعتماد دارد و برای آماده کردن چشم ها و ماندگاری بیشتر سایه روی پلک، از کانسیلر استفاده می کند. به گفته ماریو باید کمی کانسیلر مایع به پلک زده و با اسفنج آن را پخش نمایید و سپس روی آن، کمی پودر آرایشی بزنید تا تثبیت گردد.
5. ترندهای خودتان را داشته باشید!
   ماریو می گوید سال 2018، سالی است که هایلایت های متالیک و طلایی و رژلب متالیک در آرایش بسیار مهم هستند، اما بهتر است علاوه بر توجه به این نکات ترندهای خود را برای آرایش داشته باشیم. مثلا با یک برق لب ساده، رژلب مورد علاقه خود را هنوز هم در انواع آرایش ها استفاده کنید. 

اصول آرایش حرفه ایReviewed by سه رخ on Mar 9Rating: 3.0اصول آرایش حرفه ایآرایش و میکاپ حرفه ای اصول خاص خود را دارد که هر آرایشگری مانند ماریو آرایشگر کیم کارداشیان طبق سبک خود آن را استفاده می کند. در این مقاله اصول آرایش حرفه ای را از زبان آرایشگاه کیم کارداشیان بشنوید.

آرایش و میکاپ حرفه ای اصول خاص خود را دارد که هر آرایشگری مانند ماریو آرایشگر کیم کارداشیان طبق سبک خود آن را استفاده می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *