انواع پوست
مراقبت از انواع پوست
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷
تقویت مژه
روش های تقویت مژه
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷

چطور یک سرم موی مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب سرم مو

چطور یک سرم موی مناسب انتخاب کنیم؟

چطور یک سرم موی مناسب انتخاب کنیم؟

   سرم های مویی که حاوی محافظت کننده اشعه UV هستند در اولویت انتخاب قرار دارند؛ زیرا این محصولات از موها در برابر آسیب اشعه های مضر خورشید محافظت می نمایند. سرم های مو قیمت های گرانی ندارند و انواع طبیعی آن ها قیمت مناسبی نیز دارند. بهترین روش خرید محصولات تقویتی و ترمیم کننده برای موها خرید از داروخانه ها و مراکز معتبر آرایشی بهداشتی می باشد. دقت کنید سرم مو برای موهای خاصی تولید نمی شود و این محصول مناسب انواع مو می باشد. این محصول حالت چسبندگی و چرب شدن به موها نخواهد داد و برعکس ظاهری شاداب و براق به آنها می بخشد.
   در مواد تشکیل دهنده سرم های مو هیچ نوع ماده شیمیایی وجود ندارد، در نتیجه به موها آسیب نخواهد رساند. چون این محصول کمی چرب است نباید آن را به ریشه موها زد. فقط اندازه ی کمتر از یک کف دست برای یک موی بلند کافی می باشد. پوششی که سرم مو روی موها ایجاد می کند باعث محافظت از موها در برابر عوامل آسیب پذیر خواهد شد عواملی همچون آلودگی، نورخورشید و ... . این نوع محصول آرایشی فاقد الکل بوده و برای برطرف کردن وز مو بسیار مناسب است. توجه داشته باشید نباید سرم مو را نزدیک به ریشه موها بزنید. در واقع نباید این محصول به کف سر شما بخورد. اگر سرم ها به کف سر بخورند موها را چرب و به هم چسبیده نشان خواهد داد. باید سرم را روی موهای مرطوب استفاده کرد.
   نباید از سرم مو برای موهای نازک استفاده شود. تار موی برخی افراد نازک و برخی ضخیم است اما این محصول برای موهایی با تارهای نازک مناسب نمی باشد، زیرا موها را چرب تر و نازک تر نشان خواهد داد. بیشتر آرایشگران در آرایشگاه معتقدند از سرم های مو برای درخشندگی و براقی موها استفاده می شود. در واقع با سرم اگر موهای شما بلوند است، بلوندتر، قرمز است قرمزتر و رنگ کرده است رنگ خودش را بهتر نشان خواهد داد. اگر موهای خود را زیاد سشوار می کنید باید از سرم مو استفاده نمایید، زیرا سرم مو آسیب های ناشی از گرمای سشوار را از  بین خواهد برد. 

چطور یک سرم موی مناسب انتخاب کنیم؟Reviewed by سه رخ on Apr 10Rating: 3.0چطور یک سرم موی مناسب انتخاب کنیم؟سرم مو طبیعی یکی از بهترین انواع سرم مو است که برای تهیه آن بهتر است به داروخانه ها و مراکز معتبر آرایشی بهداشتی مراجعه فرمایید. در این مقاله نحوه انتخاب یک سرم موی مناسب را به شما معرفی می کنیم.

سرم مو طبیعی یکی از بهترین انواع سرم مو است که برای تهیه آن بهتر است به داروخانه ها و مراکز معتبر آرایشی بهداشتی مراجعه فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *