معرفی بی بی کرم لورآل
بی بی کرم لورآل
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷
روش های مراقبت از موهای فر
راهنمای مراقبت از موهای فر
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷

انواع دندانه برس مو

دندانه برس مو

انواع دندانه برس مو

انواع دندانه برس مو

  برس مو یکی از انواع شانه ها برای مرتب کردن موها هستند. برس ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند. این برس ها دندانه های مختلفی برای برس کشیدن و مرتب کردن موها دارند. دندانه های طبیعی اغلب نرم تر از دندانه های مصنوعی می باشندو البته برس های با دندانه های طبیعی از نظر هزینه ای گران تر هستند. این دندانه ها معمولا از موهای گراز ساخته شده و به صاف کردن پوشش مو و توزیع چربی های طبیعی مو بسیار کمک خواهند کرد.  دندانه های طبیعی روی مو ملایم تر هستند و به درخشان شدن و سالم ماندن موها کمک می کنند.
   دندانه های مصنوعی ارزان تر و ممکن است به اندازه دندانه های طبیعی استاتیک ایجاد نکنند. این دندانه ها انعطاف پذیری کمتر و تمایل بیشتری به شکستن موها دارند. به همین دلیل از استفاده از این نوع برس ها بر روی موهای نرم خودداری کنید. به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه برسی ترکیبی از دندانه های طبیعی و مصنوعی برای تمامی انواع مو مناسب هستند. در واقع با استفاده از این برس، از هر دو مزیت برس های با دندانه های طبیعی (افرایش براقی مو) و دندانه های مصنوعی (مزیت بازکردن پیچ و درهمی موها) برخوردار می شوید. در حقیقت برس های با دندانه های ترکیبی برای موهای درهم، پرپشت و زبر بسیار مناسب می باشند.

انواع دندانه های برس:

  • برس دندانه طبیعی: برای انواع موها و ساختارها مناسب است مخصوصا برای موهای نرم!
  • برس سیخ های مصنوعی
  • برس سیخ های ترکیبی: برای انواع موهای متوسط تا پرپشت مناسب است. 
 
انواع دندانه برس موReviewed by سه رخ on Apr 20Rating: 3.0انواع دندانه برس موبرس ها یکی از انواع مختلف شانه ها برای مرتب کردن مو می باشند که دارای دندانه های متفاوتی می باشند و هر کدام کاربرد خاصی برای مو دارند. در این مقاله انواع دندانه های برس و کاربرد آن ها را بررسی می کنیم.

برس ها یکی از انواع مختلف شانه ها برای مرتب کردن مو می باشند که دارای دندانه های متفاوتی می باشند و هر کدام کاربرد خاصی برای مو دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *