تونر پوست
تونر پوست چیست؟
مهر ۱۷, ۱۳۹۶
آموزش نحوه لاک زدن
نحوه لاک زدن
مهر ۱۸, ۱۳۹۶

انواع مدل ابرو

مدل های مختلف ابرو

انواع مدل ابرو

انواع مدل ابرو

   ابرو یکی از اعضای صورت است که در تعیین زیبایی و جذابیت چهره به خصوص برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. اینکه مدل ابروی شما چگونه است و یا چگونه به ابروهای خود مدل دهید تا با چهره شما متناسب باشد بسیار اهمیت دارد.
صورت گرد :
   افرادی که دارای صورت گرد هستند، طول پیشانی و چانه شان نیز هم اندازه است. به علاوه صورت گرد یعنی هیچ زاویه در آن دیده نمی شود. شکل ابرو برای این فرم صورت، باید حالتی عمودی داشته، یعنی قوسی زیاد داشته باشدقوس ابرو صورت را کشیده تر نشان می دهد و گردی صورت را مقداری کاهش می دهد. توصیه آرایشگران در آرایشگاه به افرادی که صورت گرد دارند این است که از گذاشتن ابروهای خیلی باریک خودداری کنند، زیرا با ابروهای قوس دار هیچگونه هماهنگی ندارد.

صورت مربع 

   بر خلافه صورت گرد، صورت مربعی دارند دارای زاویه است. در این فرم صورت چانه ها به جای این که گرد باشند، حالتی تخت و مربعی دارند. برای حفظ تعادل در این گونه چهره ها، ابروها باید مقداری قوس داشته باشند. البته میزان طول ابروها نیز مهم است. ابروهای کوتاه عرض صورت را بیشتر نشان داده و فرم مربعی چهره را بیشتر نمایان می کند، به همین جهت بهتر است که طول ابروها بلندتر باشد.

صوزت قلبی
   افرادی که صورت قلبی شکل دارند چانه های کوتاه و جمع و جور و پیشانی پهن تری دارند. بیشتر آرایشگران این فرم صورت را با یک مثلث وارونه مقایسه می کنند. برای این مدل صورت ابروهای زاویه دار توصیه نمی شود زیرا باریکی چانه و پهنی پیشانی را بیشتر نشان می دهد. بهترین و مناسب ترین فرم ابرو برای این مدل صورت، ابروهای صاف است.

صورت بیضی 
   صورت بیضی دقیقاً مشابه صورت گرد است، با این تفاوت که کمی کشیده تر از آن است. در این مدل صورت زاویه ای وجود ندارد و به جای آن کشیدگی بیشتری دارد. صورت های بیضی شکل در اجزای خود تعادل دارند، به همین دلیل نیازی نیست شما تعادلی در چهره برقرار سازید. اگر فرم صورت شما اینگونه است، تنها کافی است که بهترین فرم برای ابروهای خود را یافته و اجازه دهید که همان شکل طبیعی خود را حفظ کند. در واقع برای این مدل صورت می توان هر مدل ابرو که دوست دارید، امتحان کنید.

انواع مدل ابروReviewed by سه رخ on Oct 9Rating: 3.0انواع مدل ابروبسیاری از خانم ها با توجه به نوع شکل صورت خود مدل ابروی مناسب را انتخاب میکنند که در آرایشگاه نیز آرایشگران می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. در این مقاله انواع مدل ابرو را متناسب با چهره بررسی می کنیم.

بسیاری از خانم ها با توجه به نوع شکل صورت خود مدل ابروی مناسب را انتخاب میکنند که در آرایشگاه نیز آرایشگران می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *