آنواع سرشور آرایشگاه
سرشور آرایشگاه
بهمن ۹, ۱۳۹۶
جلوگیری از خشکی مو، خشکی مو
جلوگیری از خشکی مو با ویتامین
بهمن ۹, ۱۳۹۶

مزایای اپیلاسیون با موم

فواید اپیلاسیون با موم

مزیت های اپیلاسیون با موم

مزایای اپیلاسیون با موم

   موم یکی از محصولات مورد استفاده برای وکس و اپیلاسیون بدن است که امروزه در آرایشگاه و مراکز اپیلاسیون بسیار از آن استفاده می شود. موم ها دارای مزیت هایی هستند که به دلیل وجود همین مزیت ها است که از آن ها در اپیلاسیون استفاده می شود. در ادامه مزیت های اپیلاسیون و رفع موهای زائد با موم را به شما آموزش می دهیم: 
- یکی از مهمترین مزیت های موم این است که پس از چند بار اپیلاسیون کردن، موها  نرم تر و نازک تر می شوند.
- این روش نسبت به دیگر شیوه ها ماندگاری بیشتری دارد. موها برای درمان ریشه شان و رشد دوباره به ۳ تا ۸ هفته زمان نیاز دارند. این در حالی است که در بقیه روش ها مو حداکثر تا یک هفته بعد روی پوست ظاهر می شود.
- با استفاده از موم می توان مطمئن بود که مو دقیقا در نقاطی که ما می خواهیم از پوست جدا شود، به این ترتیب می توان ابروها را به بهترین صورت شکل داد.
- اپیلاسیون با موم روشی ارزان و سریع برای رهایی از موهای زائد است.
- این روش امنیت بسیار بالایی دارد. هنگام استفاده از وکس هیچ ماده شیمیایی ای استفاده نمی شود. البته پزشکان استفاده از این روش را برای مبتلایان به دیابت و افرادی که از نظر گردش خون در بدن دچار مشکل هستند، توصیه نمی کنند.

مزایای اپیلاسیون با مومReviewed by سه رخ on Jan 29Rating: 3.0مزایای اپیلاسیون با مومموم یکی از محصولات اپیلاسیون دائم است که موجب رفع موهای زائد و کاهش سرعت زشد مجدد موها می شود و در سالن های اپیلاسیون بسیار پرکاربرد است. در این مقاله مزایای این موم را به شما معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *