درمان مو خشک
مو خشک
مهر ۶, ۱۳۹۶
آرایش ترکیه ای
آرایش ترکی
مهر ۶, ۱۳۹۶

اکستنشن مو با چسب کراتین

آشنایی با اکستنشن مو با چسب کراتین

اکستنشن مو با چسب کراتین

اکستنشن مو با چسب کراتین

                    از دید متخصصین مو در آرایشگاه خانم هایی که بسیار حساس هستند و دوست دارند که در زمان بستن موهای و شنیون کردن جای نصب اکستنشن مو دیده نشود می توانند از نصب ظریف چسب کراتین استفاده کنند. متخصصین در آرایشگاه معتقدند چسب کراتین ماده ای که ساختار مو را تشکیل می دهد نوعی چسب بی ضرر در این نوع اکستنشن وجود دارد که هیچ آسیبی به مو وارد نمی شود و کاملا طبیعی دیده می شود و برای قسمت هایی مثل جلوی سر، موهای کم پشت و نازبسیار مناسب است.
در گذشته از دستگاه های معمولی برای اتصال چسب کراتین به موی انسان استفاده می شد ولی امروز از لیزری استفاده می شود فرق لیزر با دستگاهی معمولی در این است که دستگاه های لیزر حرارت کنترل می کنند و نسبت به موی انتخاب شده درجه حرارت دستگاه را تنظیم می کنند که باعث ایجاد کمترین آسیب به مو می شود.

اکستنشن مو با چسب کراتینReviewed by سه رخ on Sep 28Rating: 3.0اکستنشن مو با چسب کراتینقبلا از دستگاه های معمولی برای اتصال چسب کراتین به موی انسان استفاده می شد ولی امروز از لیزری استفاده می شود فرق لیزر با دستگاهی معمولی در این است که دستگاه های لیزر حرارت کنترل می کنند و نسبت به موی انتخاب شده درجه حرارت دستگاه را تنظیم می کنند که باعث ایجاد کمترین آسیب به مو می شود.

قبلا از دستگاه های معمولی برای اتصال چسب کراتین به موی انسان استفاده می شد ولی امروز از لیزری استفاده می شود .

2 دیدگاه ها

  1. Tara گفت:

    خیلی بده امتحان کردم.اصلا با چسب اکستنشن نکنید

  2. Sim68 گفت:

    نحوه شست و شو رو هم بگید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *