ریباندینگ مو
قیمت ریباندینگ مو
شهریور ۱۶, ۱۳۹۶
بهترین قیمت ژلیش ناخن
قیمت ژلیش ناخن
شهریور ۱۶, ۱۳۹۶

اکسیدان شماره ۳

انواع اکسیدان

اکسیدان شماره ۳

اکسیدان شماره ۳

   اکسیدان یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که به صورت مکمل با رنگ مو استفاده می شود. در واقع اکسیدان وظیفه رقیق کردن رنگ را بر عهده دارد تا به خوبی موها را پوشش داده و رنگ دانه های مو را باز کند. شرکت های تولید کننده رنگ مو معمولا اکسیدان مورد استفاده برای رنگ مو را نیز تولید می کنند. البته اکسیدان ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که هر کدام از آن ها کاربری خاصی دارند. هر کدام از این اکسیدان ها با توجه به فرمولاسیون مخصوصی که دارند تأثیرگذاری مختلفی بر روی تارهای موی سر و ابرو دارند. 
   اکسیدان شماره 3 یکی از انواع اکسیدان است که برای روشن کردن موها تا حد دکلره استفاده می شود. این اکسیدان با نام های اکسیدان 12 درصد یا اکسیدان ولوم 40 در بازار نیز به چشم می خورد که به دلیل قدرت زیادی که در روشن کنندگی موها دارد آن را در سوپرکالرها استفاده می کنند. هنگام استفاده از این اکسیدان، به دلیل درصد بالای اسیدی که دارد باید موارد ایمنی را رعایت کنید. استفاده از دستکش و ماسک هنگام استفاده از این ماسک الزامی است.

اکسیدان شماره ۳Reviewed by سه رخ on Sep 7Rating: 3.0اکسیدان شماره ۳اکسیدان یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که به صورت مکمل با رنگ مو استفاده می شود.در این مقاله قصد داریم در مورد اکسیدان شماره 3 صحبت کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *