مهم ترین نکات آرایش در سفر
نکات آرایش در سفر
مهر ۲۶, ۱۳۹۶
مهم ترین نکات آرایش سریع
ترفند آرایش سریع
مهر ۲۷, ۱۳۹۶

برس موی سر

شانه مو

برس موی سر

برس موی سر

   برس یکی از وسیله های آرایش مو و شانه زدن موها است. برس زدن موها یک ماساژ ملایم برای پوست سر بوده و جریان هوا را بهتر به موها خواهد رساند، همچنین پوست سر را نرم کرده و آب رسانی و تغذیه ریشه های مو را آسان تر خواهد کرد. برس زدن مو یکی از معمولی‌ترین و ابتدائی‌ترین کارهایی است که توسط همه افراد انجام می گیرد. این کار باعث می‌شود روغن‌های طبیعی موجود بر سطح موها گسترش یافته و مو تغذیه شود. در ضمن موها بعد از شانه زدن درخشندگی خاصی خواهند یافت. همچنین برس زدن موها باعث تحریک جریانات بر سطح پوست سر شده و انواع آلودگی و سلول‌های ‌مرده‌ را از سطح پوست پاک می کند. 
   برس ها دارای صفحه ای دندانه دار هستند که این دندانه ها وظیفه شانه زدن موها را دارند. بعلاوه برس دارای یک دسته می باشد که به کمک آن می توان بر روی شانه کردن موها کنترل داشته و موها را مرتب کنید. برس ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از این نوع برس ها وظیفه خاصی دارند.
انواع برس های مو شامل: برس تونلی - برس کوسن دار - برس پدالی - برس‌های پهن - برس های مدور - برس های حرارتی

برس موی سرReviewed by سه رخ on Oct 18Rating: 3.0برس موی سربرس وسیله ای است برای شانه زدن و آرایش موها است که دارای دندادنه های زیادی است مه وظیفه خون رسانی و مرتب کردن تارهای مو را بر عهده دارند. در این مقاله شما را با برس مو آشنا می کنیم.

برس وسیله ای است برای شانه زدن و آرایش موها است که دارای دندادنه های زیادی است مه وظیفه خون رسانی و مرتب کردن تارهای مو را بر عهده دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *