آرایش چشم صورتی
آرایش چشم صورتی برای ولنتاین
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶
ماسک تخم مرغ
ماسک آبرسان مو با برگ کاری
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶

برند آرایشی لورآل

محصولات آرایشی لورآل

برند آرایشی لورآل

برند آرایشی لورآل

   لورآل (L’Oreal) برند فرانسوی تولید کننده ی لوازم آرایشی می باشد که مرکز آن در Clichy فرانسه و دفتر ثبت شده آن نیز در شهر پاریس می باشد. لورآل یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده ی لوارم آرایشی دنیا از سال 1909 تاکنون است که هم در زمینه محصولات آرایشی، هم محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مور، ضد آفتابی و عطر فعالیت می کند. برند لورآل توسط شیمی دان جوان فرانسوی Eugene Paul Louis Schueller (اوژِن پُل لویی شولر) که پیشینه ای آلمانی داشت، با تولید یک رنگ مو با فرمولاسیونی به نام Aureale (اوریال) به وجود آمد. در سال 1919 شوئلر کمپانی را به نام " کمپانی رنگ موی ایمن فرانسه" ثبت کرد. در سال 1920 این شرکت 3 شیمیدان دیگر را نیز استخدام نمود و در سال 1950، تیم لورآل به 100 نفر رسید و امروزه نزدیک به 20 هزار کارمند دارد.
   اورئال دارای 6 پایگاه تحقیقات و گسترش در دنیا می باشد که دو نمایندگی اصلی آن در شهرهای Aulnay و Checilly، دوتای دیگر در ایالات متحده در استان New Jersey، یکی در ژاپن در استان Kanagawa، یکی در چین و استان Shanghai و دیگری در هندوستان است. شعار تبلیغاتی لورآل جمله ی جالبی بود "چون ارزشش را دارم!" ( Because I’m Worth it )، در سال 2009 این جمله به "چون ارزشش را داری!" تغییر پیدا کرده و درنهایت به جمله  "چون ما ارزشش را داریم!" تبدیل گردید. این تبدیل من به ما اثر خیلی زیادی در خرید مشتری ها و بالارفتن رضایت آن ها داشت. از طرفی لورآل شاخه ی تولیدی مخصوص کودکان به نام L’Oreal Kids با شعار "چون ما هم مهم هستیم" را به محصولات خود اضافه نمود. لوازم آرایشی لورآل به چهار گروه اصلی Infallible، True Match، Visible Lift و Voluminous تقسیم بندی شده است.

برند آرایشی لورآلReviewed by سه رخ on Feb 3Rating: 3.0برند آرایشی لورآللوازم آرایشی لورآل یکی از معروف ترین لوازم آرایشی در دنیا است که ساخت کشور فرانسه بوده و در چهار دسته آرایشی فعالیت می کند. در این مقاله این برند آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

لوازم آرایشی لورآل یکی از معروف ترین لوازم آرایشی در دنیا است که ساخت کشور فرانسه بوده و در چهار دسته آرایشی فعالیت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *