بهترین مارک لوازم آرایشی
بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷
برندهای برتر لوازم آرایشی
ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷

بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸

بهترین محصولات آرایشی

بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸

بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸

در دنیای امروز هم زنان و هم مردان به یک اندازه نسبت به زیبایی و ظاهر خود احساس مسئولیت می کنند. لوازم آرایشی یکی از پرفروش‌ ترین محصولات در جهان است برای حفظ زیبایی و مراقبت از آن استفاده می شود. به دلیل استفاده روزانه از این دسته از محصولات، شناخت بهترین برند لوازم آرایشی یکی از ضروری‌ ترین نیازهای هر خانمی می باشد. زیرا زنان همیشه اهمیت بسیاری برای ظاهر خود قائل هستند. هر سال شرکت ها و کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی در زمینه کیفیت و برتری محصولات خود با یکدیگر رقابت می کنند تا یکی از بهترین برندهای سال معرفی شوند. در این مطلب ما قصد داریم بهترین برند لوازم آرایش در سال ۲۰۱۸ را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید برای مراقبت و حفظ زیبایی خود از آن ها استفاده کنید.
۱۰. اسمش باکس (SmashBox)
   محصولات اسمش باکس در نورهای استدیو پوششی عالی و بی‌عیب و نقص دارند. این برند توسط دو برادر به نام‌ های دین و دیویس فاکتور در استدیو عکاسی اسمش باکس تأسیس شد. این برند محصولات آرایشی فاقد چربی را تولید می کند. روغن‌ های مخصوص که در محصولات اسمش باکس بمورد استفاده قرار می گیرد  از بیشتر محصولات موجود در بازار گران تر است. تقریبا تمام انواع لوازم آرایشی در بین محصولات اسمش باکس وجود دارد اما تمرکز اصلی این برند روی محصولات چشم و رژ لب می باشد.

برند اسمش باکس

۹. نو اسکین (Nu Skin)
   این شرکت محصولات مراقبت از سلامت پوست و ضدپیری را تولید می کند. شرکت نو اسکین فقط محصولات بسیار باکیفیت را تولید کرده و در بازار ضدپیری پیشرو کاملا است. این شرکت در ۱۹۸۴ در یوتا، پرو تاسیس گردید و محصولات آن حاوی مقدار زیادی آنتی‌ اکسیدان است. بیشتر محصولات نو اسکین بدون بو می باشند اما کیفیت لازم را برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌ فرابنفش نور آفتاب دارا هستند. نو اسکین یک برند جهانی است که در ۵۳ کشور دنیا پیشرو است.

برند نو اسکین

۸. اوریفلیم (ORIFLAME)
   اوریفلیم یک شرکت شناخته‌ شده در صنعت لوازم آرایش است. این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه در تولید محصولات خود، از مواد اولیه‌ خالص استفاده کرده که موجب می شود محصولات این برند  قیمت بالایی داشته‌ باشند. بنیان‌ گذاران این شرکت دو برادر به نام‌ های جان و رابرت جاکنیک در سوئد می باشند.

برند اوریفلیم

۷. الیزابت آردن (Elizabeth Arden Inc)
این شرکت به خاطر تولید محصولات زیبایی با کیفیت و اصل که پوست را زیبا و درخشان می سازد، شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. الیزابت آردن در طول جنگ جهانی اول شروع به تهیه‌ محصولات زیبایی نمود. این شرکت در ابتدا با تاسیس سالن درب قرمز در ۱۹۱۰ فعالیت خود را آغاز نمود که به زنان امریکایی مشاوره و محصولات زیبایی ارائه می‌ کرد. رژ لب‌ ها و ریمل‌ های این شرکت بسیار معروف می باشند. الیزابت آردن برند عطر نیز می باشد. او نخستین زنی بود که روی جلد مجله‌ تایم رفت.

برند الیزابت آردن

۶. آرتیستری (Artistry)
   این برند برای تولید محصولات زیبایی خود از میوه‌ های افریقایی و مدیترانه‌ ای استفاده می کند. همین امر موجب افزایش کیفیت محصولات این برند شد. این برند در ۱۰۸ کشور جهان به شهرت رسیده است. شرکت آرتیستری در ۱۹۶۸ تحت برند Nutrilite راه‌اندازی گردید و یک زوج موسس این شرکت بودند.

برند آرتیستری

۵. استی لادر (Estee Lauder)
   شرکت استی لادر توسط استی و جوزف لادر راه‌ اندازی گردید  و دفتر مرکزی آن در شهر منهتن نیویورک قرار دارد. این برند نخستین شرکتی بود که برای مردان نیز خط تولید محصولات زیبایی راه‌ اندازی نمود. هرچند رژ لب و ریمل این شرکت بسیار معروف است اما مجموعه‌ گسترده‌ای از محصولات آرایشی از قبیل محصلات مراقبت از پوست و مو و عطر را ارائه می نماید. هم‌ چنین استی لادر شرکت مادر اسمش باکس و مک می باشد. محصولات این برند بهترین کیفیت را همیشه دارا بوده است.

برند استی لادر

۴. مک (Mac)
   سال‌ ها قبل در سال ۱۹۸۴ فرانک توسکان و فرانک آنجلو این برند را به‌ طور اختصاصی برای گریمورهای حرفه‌ ای تولید نمودند. اکنون این برند برای تمام افراد قابل دسترسی می باشد. دفتر مرکزی شرکت مک در تورنتو کانادا قرار دارد. این شرکت تقریبا انواع محصولات آرایشی از قبیل لاک ناخن، ریمل، برق لب، رژ لب و انواع کرم‌ های پوشش‌ دهنده را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

برند مک

۳. لورآل (L’Oreal)
   شرکت لورآل از سرزمین مد و زیبایی، فرانسه، بزرگ‌ ترین شرکت لوازم آرایشی می باشد . این شرکت محصولاتی ارئه می‌کند که زنان قشر متوسط نیز می‌ توانند از آن بهره‌ مند شوند. شرکت لورآل تقریبا در بازار تمام کشورها جایگاه خود را پیدا کرده‌ و تمام حوزه‌ های آرایشی و مراقبت از پوست را پوشش داده‌ است. این شرکت رنگ مو، محصولات مراقبت از مو، عطر، لوازم آرایشی، و محصولات ضد آفتاب تولید می‌ کند.

برند لورآل

۲. مری کی (Mary Kay)
   مری کی یکی از پیشرفته‌ ترین و گرانترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا می باشد که یکی از بزرگ‌ ترین برندهای فروش مستقیم نیز است. محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و لوازم آرایشی این شرکت شهرت بسیار زیادی دارد. شرکت مری کی برای مشاوران خود هزینه‌ زیادی کرده و همیشه اطمینان می‌ دهد محصولاتی که تولید می کند در حد انتظارات مشتریان است.

برند مری کی

۱. شنل (Chanel)
   این شرکت توسط کوکو شنل در سال ۱۹۰۹ در فرانسه تاسیس گردید. شرکت شنل بیش از ۱۰۰ سال سابقه‌  درخشان و بسیار متفاوت با سایرین در صنعت لوازم آرایشی دارد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت قابل رقابت نیستند. شهرت این شرکت فقط به خاطر کیفیت بسیار بالا و محصولات ارزشمند و قابل اعتماد است. محصولات گران‌قیمت و خاص شنل بی‌نقص است و قیمت گزافی دارد. هم چنین این شرکت کیف، کفش، و اکسسوری‌های پوشاک نیز تولید می کند.

برند شنل

بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸Reviewed by آرایشگاه on Jun 17Rating: 3.0بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸لوازم آرایشی یکی از محصولات زیبایی پر مصرف در بین خانم ها و آقایان است که هر سال بهترین نوع این محصولات بعنوان محصولات برتر معرفی می شوند. در این مقاله بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸ را به شما معرفی می کنیم.

لوازم آرایشی یکی از محصولات زیبایی پر مصرف در بین خانم ها و آقایان است که هر سال بهترین نوع این محصولات بعنوان محصولات برتر معرفی می شوند. در

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *