کاربرد رژگونه هلویی
رژگونه هلویی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷
راه اتصال اکستنشن به مو
چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷

بهترین مارک بی بی کرم

مارک بی بی کرم

بهترین مارک بی بی کرم

بهترین مارک بی بی کرم

   بی بی کرم ها نام های دیگری مانند ب ب کرم یا کرم ب ب یا کرم bb (یا کرم پودر بی بی یا کرم پودر bb) دارند و  ابتدا در آلمان توسعه یافتند و سپس در آسیا محبوبیت ویژه ای یافتند و به نام بالم های زیبایی تغییر نام دادند. به دلیل اینکه واژه blemish در آسیا برای هر نوع تغییر رنگ و نقصی در پوست استفاده می شود، از جای جوش گرفته تا لک و قرمزی پوست، این نوع کرم بیشتر مورد توجه افرادی که مشکلات پوستی دارند قرار  گرفته است. در حالی که در آمریکا blemish به جوش های مشابه آکنه (مثلا جوش سرسیاه) گفته می شود. بنابراین در آسیا بی بی کرم به کرم های زیبایی (Beauty Balms) مشهور شده اند در حالی که در آمریکا Blemish Balms نام دارند که به اختصار BB CREAM نامیده می شوند.
   بی بی کرم ها توسط کمپانی های مختلف تولید می شوند و اغلب آن ها خاصیت ضدآفتاب داشته و از پوست صورت در برابر اشعه خورشید محافظت می کنند. بی بی کر هایی که توسط کمپانی های مختلف تولید می شوند ویژگی های متفاوت متناسب با خط تولید ان برند را نیز دارند. برخی شفاف کننده پوست صورت و برخی دیگر متعادل کننده چربی پوست هستند. بنابراین برای انتخاب بهترین بی بی کرم باید ابتدا نو ع پوست خود را به درستی بشناسید و مشکلات پوست خود را شناسایی کنید، سپس اقدام به انتخاب بهترین بی بی کرم کنید. 

بهترین مارک بی بی کرمReviewed by سه رخ on Apr 18Rating: 3.0بهترین مارک بی بی کرمبی بی کرم ها توسط کمپانی های مختلف تولید می شوند که موجب ترمیم و تقویت پوست شده و مشکلات پوستی را برطرف می سازند. در این مقاله بهترین مارک بی بی کرم را به شما معرفی می کنیم.

بی بی کرم ها توسط کمپانی های مختلف تولید می شوند که موجب ترمیم و تقویت پوست شده و مشکلات پوستی را برطرف می سازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *