آشنایی با مهم ترین ضررهایUV
ضررهای UV دستگاه کاشت ناخن
مهر ۲۲, ۱۳۹۶
مهم ترین تفاوت لاک ژلیش و لاک کلاسیک
لاک ژلیش بهتر است یا لاک کلاسیک ؟
مهر ۲۳, ۱۳۹۶

بهترین ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت

بهترین ژل شستشوی صورت

بهترین ژل شستشوی صورت

   قبل از هر چیزی باید بدانید بین شوینده صورت با ژل شوینده صورت تفاوت هایی وجود دارد. شوینده های صورت در انواع ژل ، کرم ، فلوئید ، فوم ، اسپری و .. در بازار وجود دارند . منظور از ژل شوینده صورت، شوینده مناسب برای پوست چرب و آکنه ای است. کرم شوینده صورت برای پوست خشک مناسب می باشند که در کنار شست و شوی صورت موجب خشکی پوست صورت نشده و چربی طبیعی پوست را حفظ می کند.
   فلوئید ها برای پوست های چرب و مستعد جوش مناسب اند. در نتیجه هر کدام از این محصولات برای یک نوع پوست مناسب نوع بوده و استفاده نامناسب از آن ها موجب عوارض پوست خواهند شد . البته در نظر داشته باشید  برخی از این محصولات با توجه به فرمولاسیون و مواد به کار رفته در ساختار آن ها ممکن است قابلیت استفاده برای انواع دیگر پوست را نیز داشته باشند که در این صورت حتما بر روی محصول و یا کاتالوگ آن درج شده است.
1 - ژل پاک کننده پوست چرب اکتیو پیورنس کامفورت زون
   این محصول یک پاک کننده ملایم پوست چرب است که حاوی ضد قارچ و ضد باکتری و ویتامین سی می باشد. ژل اکتیو پیورنس کامفورت زون برای مراقبت روزانه و درمان پوست های آکنه ای و جوش دار مناسب است . 
2 - ژل پاک کننده دتوکس پایو با عصاره گریپ فروت
   این محصول حاوی آنتی اکسیدان بوده و یک ژل پاک سازی عمقی پوست با خاصیت کنترل چربی و سم زدایی مناسب برای پوست های نرمال،مختلط تا چرب است . ژل دتوکس پایو ، شفاف کننده و اکسیژن رسان و تقویت کننده سد دفاعی پوست با اثر پروبیوتیک Bioecolia است.
3 - ژل کراکنیل دوکری
این محصول یک شوینده مناسب برای پوست های چرب و جوش دار است که برای پوست صورت و بدن مناسب است. ژل کراکنیل ، دارای لایه بردار و عوامل تنظیم کننده ترشح چربی بوده و یک رطوبت رسان عالی به حساب می آید.
4 - شوینده پوست چرب کلاریفایینگ مورد
   این محصول حاوی AHA و گلیکولیک اسید بوده و برای پوست های چرب و دارای آکنه بسیار مناسب است. این شوینده استثنائی ، دارای اثر ماندگاری فوق العاده بوده و حتی بعد از شستشوی صورت با آب نیز باقی خواهد ماند. این شوینده، یک شوینده قوی در درمان و پیشگیری از آکنه می باشد .
5 - ژل شوینده فاقد صابون کلینانس اون
   ژل کلینانس اون، حاوی ضد قارچ و ضد باکتری، مواد غیر جوش زا Non-Comedogenic و هایپو آلرژنیک Hypo Allergenic است. این پاک کننده و شوینده فاقد صابون، برای پوست صورت و بدن مناسب بوده و یک شوینده مناسب جهت پوست های چرب ، مختلط ، جوش دار و آکنه ای محسوب می شود . این محصول، مکملی مناسب برای درمان انواع آکنه و کنترل چربی پوست است و برای اصلاح صورت آقایانی که پوست چرب دارند مناسب است.. این شوینده فوق العاده ، رطوبت رسان ، رفع کننده کدری ، و تأمین کننده املاح مورد نیاز پوست با داشتن آب اون می باشد . 
6 - ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط ساسکین
   این محصول، پاک کننده و از بین برنده آلودگی پوست ، چربی های اضافه و سلول های مرده پوست می باشد و ترشح چربی را در پوست متعادل می کند. این محصول به دلیل دارا بودن مواد ضد قارچ و ضد باکتری از رشد باکتری و ایجاد آکنه در پوست جلوگیری می کند. ترکیبات گیاهی فوق العاده در این محصول شفافیت و سلامت طبیعی را به پوست شما هدیه می دهد.
7 - ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط دکلره
   این محصول پاک کننده و متعادل کننده چربی پوست بوده و برای انواع پوست های چرب و مختلط مناسب می باشد. این کف ژل، چربی اضافی، ناخالصی ها و آلودگی های ناشی از مواد آرایشی و پوسته های خشک سطح پوست را پاک کرده و چهره را با طراوت و تمیز می سازد. استفاده از این محصول به از بین بردن لک های پوستی کمک کرده و گامی مهم در مراقبت از پوست چرب می باشد.

بهترین ژل شستشوی صورتReviewed by سه رخ on Oct 15Rating: 3.0بهترین ژل شستشوی صورتمنظور از ژل شوینده صورت، شوینده مناسب برای پوست چرب و آکنه ای است که علاوه بر اثر پاک کنندگی، اثر درمانی نیز دارد. در این مقاله بهترین ژل های شستوشی صورت را به شما معرفی می کنیم.

منظور از ژل شوینده صورت، شوینده مناسب برای پوست چرب و آکنه ای است که علاوه بر اثر پاک کنندگی، اثر درمانی نیز دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *