مزایای رنگساژ مو
رنگساژ مو
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
بهترین آرایش برای پوست چرب
آرایش مناسب پوست چرب
مرداد ۱۷, ۱۳۹۷

بی بی کرم یا سی سی کرم

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم

بی بی کرم یا سی سی کرم

بی بی کرم یا سی سی کرم

   بی بی کرم و سی سی کرم جزء کرم های تقویتی و محافظت پوست هستند که بسیاری از خانم ها برای مراقبت از پوست خود از آن ها استفاده می کنند. ورود کرم‌ های BB و CC به عرصه‌ دنیای آرایش انقلابی نو می باشد. کرم‌ هایی که چند کاره هستند و چند ویژگی را در یک محصول دارند. این کرم ها نه تنها حجم وسایل کیف لوازم آرایش را کاهش می دهند بلکه باعث صرفه جویی در میزان هزینه ها نیز خواهند شد.
BB کرم ها
   کرم‌ های بی بی، ترکیبی فوق العاده از چند وسیله‌ ای هستند که باید توی کیف هر خانمی باشد؛ این کرم‌ ها حاوی سرم، مرطوب کننده، ضد آفتاب، پرایمر و کرم پودر هستند.
CC کرم ها
   کرم های سی سی را بعنوان خواهر بزرگتر بی ‌بی‌ کرم ها می شناسند. سی سی کرم ها نیز دقیقا ویژگی‌ های بی بی‌ کرم ها را دارند و بیشتر برای خانم هایی که سن بالایی دارند و قصد دارند پوشش دهی کرم را افزایش دهند، مناسب است.

سی سی کرم فلورمار تفاوت این دو خواهر
   کرم‌ های بی بی، SPF مناسبی برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست در برابر اشعه‌ خورشید را دارند. بافت این کرم ها خیلی سبک بوده و برای خانم هایی مناسب است که تمایل دارند آرایش صورتشان طبیعی به نظر برسد. این کرم‌ ها با اینکه بافت سبکی دارن پوشش دهی‌  بسیار خوبی دارند که موجب می شوند جای لکه‌ ها و زخم‌ ها به خوبی پوشیده شود و به نظر نرسد. 
   کرم‌ های سی سی نیز ویژگی‌ های کرم های بی بی را دارند، با این تفاوت که روی مراقبت از پوست تمرکز دارند. به همین دلیل SPF این کرم‌ ها بالاتر از BB کرم ها است و از پوست محافظت بیشتری خواهد کرد. بافت CC کرم ها نسبت به بی بی کرم ها سنگین‌ تر است تا بتواند علائم بالا رفتن سن را به صورت کامل پوشش دهد. مواردی مانند چین و چروک و روشن و تیره بودن پوست صورت در نقاط مختلف را می توان با سی سی کرم ها پوشاند، در حالیکه بیشتر تمرکز BB کرم ها روی شفافیت و براق کردن پوست است. این کرم‌ ها همچنین مات هستند و نسبت به بی بی کرم ها ها روغن کمتری دارند و برای پوشاندن قرمزی ناشی از گرمای تابستان بسیار مناسب می باشند! 

بی بی کرم

* اگر قصد دارید از پوست خود در برابر بالا رفتن سن مراقبت کنید بهتر است از کرم‌ های سی سی استفاده کنید.
* اگر پوست شما مستعد آکنه است می توانید از کرم‌ های بی بی استفاده کنید، چون سبک هستند و به صورت اجازه تنفس را نمی دهند. 

بی بی کرم یا سی سی کرمReviewed by سه رخ on Aug 7Rating: 2.5بی بی کرم یا سی سی کرمبی بی کرم ها و سی سی کرم ها جز کرم های تقویتی و محافظت از پوست هستند که از پوست در برابر نور خورشید و اقزایش سن و آکنه و غیره محافظت می کنند. در این مقاله تفاوت های بی بی کرم یا سی سی کرم را بررسی می کنیم.

بی بی کرم ها و سی سی کرم ها جز کرم های تقویتی و محافظت از پوست هستند که از پوست در برابر نور خورشید و اقزایش سن و آکنه و غیره محافظت می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *