فواید نعناع
خواص نعناع برای پوست
تیر ۱۲, ۱۳۹۷
ماسک توت فرنگی برای لب
رفع سیاهی لب با توت فرنگی
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

تفاوت بالیاژ و آمبره

تکنیک های رنگ مو

تفاوت بالیاژ و آمبره

تفاوت بالیاژ و آمبره

   بالیاژ یک تکنیک است اما آمبره یک مدل رنگ گرادینت سایه روشن است. در واقع در سیستم آرایشی چیزی به اسم رنگ موی بالیاژ نداریم و بالیاژ راهی برای آمبره کردن مو می باشد. کلمه فرانسوی بالیاژ به معنای سُر دادن است. وقتی از تکنیک بالیاژ استفاده می کنید در واقع مواد دکلره را با حرکات لغزان و سرسری به همه قسمت هایی که قصد دارید تغییر رنگ دهند می زنید. بالیاژ احتیاجی به فویل احتیاج نداشته و از این نظر شباهت بسیاری به تکنیک هایبلایت کردن مو دارد. اما تفاوت اصلی هایلایت و بالیاژ در این است که هایلایت از ریشه مو شروع شده و به انتهای مو میرسه ولی بالیاژ از انتهای مو شروع شده و به بالای سر می رسد و اینکه بالیاژ مستقیم روی مو زده شده اما هایلایت داخل فویل پیچیده می شود به خصوص اگر نیاز به حرارت هم داشته باشد. 
   اما اگر در هایلایت از فویل استفاده نکنید باعث می شود که اکسیژن با دکلره ترکیب شده و موی خیلی خشک و غیر براق و کاملا روشن بدست آید. هایلایت کردن بدون فویل خیلی راحت و سریعِ انجام می شود اما روشنی که باید را نداشته . به همین دلیل عده ای به اشتباه از دکلره های قویتر استفاده می کنند. در آمبره قسمتهای پایین مو دارای رنگ های روشن تری نسبت به قسمت های بالای مو است. اما در آمبره تر کیب سایه روشن موها ترکیبی آزادانه و زیباتر است که چهره شما را جذاب تر و زیباتر می سازد. 

تفاوت بالیاژ و آمبرهReviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 2.5تفاوت بالیاژ و آمبرهآمبره و بالیاژ جز خدمات رنگ مو هستند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند اما در واقع بالیاژ راهی برای آمبره کردن موها است. در این مقاله تفاوت بین بالیاژ و آمبره را به شما آموزش می دهیم.

آمبره و بالیاژ جز خدمات رنگ مو هستند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند اما در واقع بالیاژ راهی برای آمبره کردن موها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *