تقویت مو
بهترین روش استفاده از نرم کننده مو
تیر ۳۰, ۱۳۹۷
اثرات ضد آفتاب در پوست
ضد افتاب
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتی

بهترین درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتی

درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتی

درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتی

          متخصصین در آرایشگاه معتقدند پوست پلکها  بسیار نازک است و خون که نزدیک به سطح پوست حرکت می کند باعث می شود پوست این ناحیه تیره به نظر برسد . در مواقعیکه فرد خسته و رنگ پریده است و نیز طی دوران قاعدگی و مراحل اخر حاملگی حالت تیرگی و کبودی زیر چشم بیشتر میشود. سیاهی دور چشم به دلایل مختلفی باعث به وجود آمدن این مشکل در چهره افراد می شود. عواملی مثل نازکی پوست، نبود چربی و وجود شبکه عروقی باعث می شود پلک نسبت به سایر نقاط بدن کمی تیره تر باشد.
تیرگی دورچشم به خصوص اگر از نوع آناتومیکی و ژنتیکی باشند، درمان خاصی ندارند. البته می توان تیرگی هایی که به دلیل ابتلا به بیماری ایجاد شده اند را با درمان بیماری برطرف کرد. فردی هم که دچار کم خوابی و استرس است اگر این دو مشکل را حل کند، به تدریج مشکل تیرگی دور چشمش برطرف خواهد شد. 

به توصیه متخصصین در آرایشگاه استفاده از کرم های ضدسیاهی دور چشم در بعضی افراد مشکل را تاحدودی کاهش می دهد.آنها با  تغییراتی را در گردش خون عروق پوست پلک به وجود می آورند، به همین دلیل تاحدودی از تجمع خون در پلک جلوگیری می کنند و باعث کاهش سیاهی دور چشم می شوند، ولی آن را ازبین نمی برند و به طور کامل درمان نمی کنند. 
تکنیک هایی مثل بعضی از انواع لیزر و لایه بردار های شیمیایی خفیف هم می تواند در کاهش سیاهی دور چشم موثر باشند؛ ولی اثر این تکنیک ها در افراد، متفاوت و غیرقابل پیش بینی است.

کاشت مو
درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتیReviewed by آرایشگاه on Jul 21Rating: 3.0درمان تیرگی و کبودی زیر چشم با طب سنتیتخصصین در آرایشگاه معتقدند پوست پلکها  بسیار نازک است و خون که نزدیک به سطح پوست حرکت می کند باعث می شود پوست این ناحیه تیره به نظر برسد . در مواقعیکه فرد خسته و رنگ پریده است و نیز طی دوران قاعدگی و مراحل اخر حاملگی حالت تیرگی و کبودی زیر چشم بیشتر میشو

تخصصین در آرایشگاه معتقدند پوست پلکها  بسیار نازک است و خون که نزدیک به سطح پوست حرکت می کند باعث می شود پوست این ناحیه تیره به نظر برسد . در مواقعیکه فرد خسته و رنگ پریده است و نیز طی دوران قاعدگی و مراحل اخر حاملگی حالت تیرگی و کبودی زیر چشم بیشتر میشو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *