محصولات برنزه کردن پوست
بهترین پودر برنزه کننده صورت
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
آرایش کایلی جنر
آرایش به سبک کایلی جنر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷

درمان جوش صورت بعد از اصلاح

درمان جوش صورت

درمان جوش صورت بعد از اصلاح

درمان جوش صورت بعد از اصلاح

برای بیشتر خانم ها هیچی بدتر از جوش بعد از اصلاح نیست و بسیاری از خانم ها با این مشکل و معضل روبرو هستند. به همین دلیل بسیاری از خانم ها قید اصلاح و وکس صورت خود را می زنند. 
چرا جوش مي زنيم؟
   زماني كه ريشه مو از مجراي ساقه بيرون کشیده می شود، التهاب به وجود آمده و حتی ممکن است مجرا مسدود گردد. اين اتفاق موجب می شود صورت و بدن فرد جوش بزند و ملتهب شود. اگر شما اپيلاسيون انجام می دهید، ممکن است در دفعات اول مقدار جوش هايي كه مي زنيد خيلي زيادتر و دردآورتر باشد زیرا موها با شدت بيشتري از داخل پوست بيرون كشيده مي شوند.
دستكاري نكنيد
   جوش ها بعضی مواقع انسان را وسوسه می کنند تا به آن ها دست بزنند، يا خارشي دارند كه باعث مي شود در مقابل آن مقاومتی نداشته باشیم. اما توصيه ي جدي ما به شما این است كه اصلا جوش ها را دستکاری نکنید زیرا در بسياري از مواقع باعث ایجاد عفونت در محل جوش شده و برای پوست مشکلاتی را به وجود می آورد. پس قبل از اينكه دچار عفونت شوید و مشكلات پوستي برای شما ايجاد شود و جاي لكه هاي جوش روي صورت باقی بمان، دستكاري جوش ها را متوقف کنید.
درمان خانگي
   براي اينكه صورت بعد از اصلاح جوش نزند، بايد فكر پيشگيري باشيد نه درمان. در اين حالت پيشگيري يعني اينكه قبل از به وجود آمدن جوش آن ها را مهار کنید. يكي از بهترين كارهايي كه مي توانید انجام دهید درست كردن ماسك صورت خانگی است. بعد از اينكه صورت خود را وكس كرديد و يا بند انداختید سريع يك خيار رنده شده را روي صورت خود قرار دهید و بعد از يك ربع كامل صورت را بشوئید. خنكي خيار و محتوياتي كه دارد موجب مي شود التهاب مجراهاي پوستي به روي پوست منتقل نشود و صورت جوش نزند.
   يكي ديگر از محصولاتي كه مي توانید در منزل از آن استفاده كنينکنید و از شر جوش هايي كه روي پوست صورت هستند خلاص شوید، استفاده از سفيده تخم مرغ است. سفيده تخم مرغ را روي صورت خود بزنيد و بعد از مدت زمان 20 دقيقه با آب سرد اين ماده رو از روي صورت خود بشویید. سفيده ي تخم مرغ نه تنها مانع جوش زدن پوست می شود، بلكه باعث مي شود پوست شما روشن و سفت گردد.
   كمپرس يخ هم يكي ديگر از درمان هاي خانگي برای رفع جوش بعد از اصلاح است. براي اين كار كافي است مقداري يخ را داخل كيسه بریزید و آن را روي صورت خود قرار دهید. 

ژل، لوسيون
اگر درمان هاي خانگي به نظر شما سخت و وقت گیر هستند بمی توانید از محصولاتی همچون ژل و لوسيون و كرم استفاده کنید. برای نحوه استفاده از این محصولات کافی است طبق دستورالعملي كه بر روی محصول درج شده است عمل کنید، قبل يا بعد از اصلاح مقداري از آن را روي پوست خود بزنید.

درمان جوش صورت بعد از اصلاحReviewed by آرایشگاه on Aug 2Rating: 2.5درمان جوش صورت بعد از اصلاحبرای درمان جوش های بعد از اصلاح روش های مختلفی وجود دارد اما باید در نظر داشته باشید که دستکاری جوش موجب بدتر شدن وضعیت آن می شود. در این مقاله نحوه درمان جوش صورت بعد از اصلاح را به شما آموزش می دهیم.

برای درمان جوش های بعد از اصلاح روش های مختلفی وجود دارد اما باید در نظر داشته باشید که دستکاری جوش موجب بدتر شدن وضعیت آن می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *