ماسک درمان موخوره
ماسک موخوره
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷
مزایای حنا
فواید حنا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷

درمان خانگی موی خشک

درمان موی خشک و آسیب دیده

درمان خانگی موی خشک

درمان خانگی موی خشک

بسیاری از خانم ها در اثر رنگ کردن مداوم مو و استفاده از مواد دکلره قوی برای روشن کردن مو دچار موهایی خشک و آسیب دیده می شوند. البته استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی با دمای بالا موجب آسیب دیدن و خشک شدن موها نیز می شود. اما جای نگرانی نیست برای درمان موهای اسیب دیده و خشک می توانید در منزل با چند مواد ساده موهای خود را تقویت و بازسازی کنید. در ادامه روش های خانگی برای درمان موهای آسیب دیده و خشک را به شما آموزش می دهیم: 
۱- مایونز: نصف پیمانه مایونز را به موهای خود زده و مطمئن شوید از ریشه تا سر موها به آن آغشته شده است. موهای خود را به مدت ۱۵دقیقه با حوله ای بپوشانید و اجازه دهید تا مایونز به طور کامل تمام موهارا مرطوب نماید. سپس موهای خود را با شامپو بشویید.
۲- کره کاکائو: نصف پیمانه کره کاکائو را داخل ماکروفر گرم کرده و از ریشه تا انتهای مو را به آن آغشته نمایید. اجازه دهید که کره کاکائو به مدت ۱۰ دقیقه روی موها بماند. سپس موهای خود را با شامپو بشویید.
۳- زرده تخم مرغ: دو عدد زرده تخم مرغ را خوب به هم زده و موها را کاملا به آن آغشته کنید. اجازه دهید تا کاملا زرده تخم مرغ به خرد موها برود و آن را نرم کند. این کار را به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهید. سپس موهای خود را با شامپو بشویید.
۴- روغن: سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و روغن آواکادو و روغن آفتابگردان را درون ظرف دربسته ای قرار داده و آن را در ظرف آب جوش به مدت ۲ دقیقه قرار دهید تا گرم شود. سپس آن را از آب جوش بیرون آورده و موهای خود را کاملا به روغن آغشته کنید. یک دقیقه اجازه دهید تا روغن کاملا به خرد موها رود و آن ها را نرم کند. سپس موهای خود را با شامپو بشویید. برای رفع خشکی موها، یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و این ترکیب را به سر خود زده و سپس بشویید.
۵- آلوئه ورا: آلوئه ورا یک ماده مرطوب کننده برای موها است که می تواند موجب رشد موهای جدید شود. موهای خود را با نصف پیمانه عصاره آلوئه ورا آغشته کنید و پس از چند دقیقه موهای خود را شسته و شامپو بزنید.
۶- سرکه: سرکه سیب می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند و میزان PH موها را تنظیم کند. می توانید روزانه موهای خود را با محلولی شامل سرکه و روغن معطر بشویید تا PH  موهای شما تنظیم گردد.
۷- عسل و تخم مرغ: یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و این ترکیب را به سر خود بمالید و آن را ماساژ دهید. سپس موهای خود را با شامپو بشویید.
برای موهای بور …
– آب لیمو و آب گرم را با هم مخلوط کنید و برای شستشوی موهای بور از آن استفاده کنید. آب لیمو موجب درخشان و شفاف شدن موهای بور می گردد.
– روش دیگری که می توان برای تقویت موهای بور از آن استفاده کرد این است که ماست و پنج قطره روغن اسطوخودوس و آب و بابونه را با هم ترکیب کرده و به موهای خود بمالید. این ترکیب باعث شفاف شدن موها خواهد شد.

درمان خانگی موی خشکReviewed by سه رخ on Aug 14Rating: 2.5درمان خانگی موی خشکیکی از راه های درمان موی خشک یا رنگ شده و دکلره شده استفاده عمیق از نرم کننده های مو و ماسک های خانگی است. در این مقاله درمان خانگی برای موی خشک را به شما آموزش می دهیم.

یکی از راه های درمان موی خشک یا رنگ شده و دکلره شده استفاده عمیق از نرم کننده های مو و ماسک های خانگی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *