آرایش مناسب موی تیره
ترفندهای آرایشی برای موهای تیره
آذر ۵, ۱۳۹۷
آموزش رفع چین و چروک صورت
رفع چین و چروک صورت با انگشتان دست
آذر ۵, ۱۳۹۷

درمان خشکی مو با جوش شیرین

جوش شیرین برای موی خشک

درمان خشکی مو با جوش شیرین

درمان خشکی مو با جوش شیرین

   داشتن موهای بلند، ابریشمی، نرم و سالم یکی از خواسته های اصلی تمام خانوم ها است و شاید به همین دلیل است که معمولا برای از بین رفتن خشکی و آسیب دیدگی موها، شامپو، نرم کننده و ... مختلف را امتحان می کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. عوامل ژنتیکی، آب و هوای سرد و خشک، رنگ کردن بیش از حد موها، استفاده از درمان های شیمیایی و سنگین برای موها، رژیم غذایی ناسالم و ... همگی از دلایلی هستند که باعث خشکی موها خواهند شد. موهای خشک نه تنها ظاهر زیبایی ندارند بلکه به دلیل گره خوردن و پیچ خوردن زیاد، مشکلات مختلفی را برای موها ایجاد خواهند کرد و گاهی مراقبت از موهای خشک بسیار سخت است. برای درمان و برطرف کردن خشکی موها روش های مختلفی وجود دارد اما استفاده از روش های خانگی می تواند تاثیرات بهتری رابه همراه داشته باشد. معمولا برای این درمان ها از مواد ساده و در دسترسی که در تمام آشپرخانه ها وجود دارد، استفاده می شود و می توانید به راحتی این مشکل را در منزل برطرف کنید.
   برخی مواقع ممکن است با استفاده از شامپو تمام ناخالصی ها و آلودگی های روی موها به طور کامل تمیز شود و همین عامل می تواند دلیل کافی برای خشک شدن موها باشد. به علاوه باقی ماندن مقداری شامپو یا سایر محصولات مربوط به موها در لابه لای موها نیز می تواند موجب خشک شدن موها گردد. برای اینکه خشکی موها از بین رود بهتر است با استفاده از یک ترکیب خانگی و ساده پاکسازی عمیقی از موها انجام دهید تا موها سالم و تقویت شوند. یکی از مواد مناسب برای رفع و درمان خشکی موها جوش شیرین است که در ادامه نحوه استفاده از آن را توضیح می دهیم:
   برای درست کردن این ترکیب به 2 قاشق جوش شیرین و یک فنجان آب نیاز دارید. جوش شیرین و آب را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند. بعد این ترکیب را روی موهای خیس قرار داده و با انگشتان دست روی مو و پوست سر ماساژ دهید. به مدت 15 تا 20 دقیقه صبر کرده و سپس موها را با استفاده از یک شامپو ملایم بشویید. جوش شیرین یک راه حل عالی برای از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از روی موها است و کمک می کند تا موهایی تمیزتر داشته باشید. پس از این کار موها را با شامپو و نرم کننده شست و شو دهید. بهتر است این روش را هر 1 یا 2 ماه یک بار انجام دهید.

درمان خشکی مو با جوش شیرینReviewed by آرایشگاه on Nov 26Rating: 3.0درمان خشکی مو با جوش شیرینموهای خشک و آسیب دیده ظاهر زیبایی ندارند و برای برطرف کردن این ظاهر باید از روش های مختلف مانند جوش شیرین استفاده کنید تا موها سلامت خود را بازیابند. در این مقاله نحوه درمان موهای خشک با جوش شیرین را به شما آموزش می دهیم.

موهای خشک و آسیب دیده ظاهر زیبایی ندارند و برای برطرف کردن این ظاهر باید از روش های مختلف مانند جوش شیرین استفاده کنید تا موها سلامت خود را بازیابند.

1 دیدگاه

  1. roz گفت:

    چه جالب درمان خشکی مو با جوش شیرین واقعا عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *