مزایای اسکراب طبیعی
فواید اسکراب طبیعی برای پا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
خط چشم مایع
نکات استفاده از خط چشم مایع
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

درمان قارچ ناخن با روغن درخت چای

درمان قارچ ناخن

درمان قارچ ناخن با روغن درخت چای

درمان قارچ ناخن با روغن درخت چای

   قارچ ناخن یکی از بیماری های ناخن است که فردی ممکن است به آن مبتلا شود. برای درمان قارچ ناخن هم می توان از داروهای شیمیایی استفاده کرد و هم با استفاده از روش های گیاهی و خانگی قارچ ناخن را درمان کرد. یکی از شیوه های درمان خانگی برای قارچ ناخن استفاده از روغن درخت چای است. روغن درخت چای دارای خاصیت ضدباکتری و ضدقارچ است و می‌ توان از آن به عنوان یک درمان طبیعی و موثر جهت از بین بردن قارچ ناخن استفاده نمود.
   برای استفاده از این روغن طبیعی تنها کافی است روغن درخت چای خالص را با مقداری روغن زیتون و روغن ویتامین E رقیق نمایید. یک توپ پنبه ای کوچک را به این ترکیب آغشته کنید و روی ناخن‌ هایی که دچار قارچ شده‌اند بگذارید. بعد از گذشت 10 دقیقه صبر کرده و سپس ناخن خود را با یک مسواک نرم ماساژ دهید. برای افزایش اثربخشی این روش بهتر است از این روش قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید. این روش درمانی را هرشب تکرار کنید تا قارچ ناخن به طور کامل از بین رود.

درمان قارچ ناخن با روغن درخت چایReviewed by سه رخ on Feb 19Rating: 3.0درمان قارچ ناخن با روغن درخت چایقارچ ناخن یکی از بیماری های ناخن است که با استفاده از روش های درمانی شیمیایی و گیاهی مانند روغن درخت چای قابل درمان است. در این مقاله روش درمان قارچ ناخن با استفاده از روغن درخت چایی را به شما آموزش می دهیم.

قارچ ناخن یکی از بیماری های ناخن است که با استفاده از روش های درمانی شیمیایی و گیاهی مانند روغن درخت چای قابل درمان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *