خرید لوازم آرایش ارگانیک
خرید لوازم آرایش ارگانیک
آذر ۱, ۱۳۹۶
تقویت موها با رژیم غذایی
ویتامینه مو با رژیم غذایی سالم
آذر ۲, ۱۳۹۶

درمان چروک دور لب

رفع چین و چروک دور لب

درمان چروک دور لب

درمان چروک دور لب

   چروک های اطراف لب ناشی از خندیدن و یا جمع کردن لب ها به هنگام صحبت کردن و غیره است. این چروک ها را می توان به سادگی درمان کرد. درمان‌ چروک‌ های اطراف لب را می‌ توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:
1. درمان‌های خانگی
2. درمان‌های طبی
1-1 درمان خانگی: عادت‌های نادرست را ترک کنید!
سعی کنید عاداتی مانند کشیدن سیگارو دخانیات را ترک کنید. در طول روز و در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم های ضدآفتاب استفاده نمایید. محصولات مراقبت پوست مانند کرم های ضد چروک مناسبی را تهیه کرده و بر روی پوست خود بزنید. از رژلب‌ های رنگ تیره استفاده نکنید زیرا موجب بیشتر نمایان شدن چروک‌ ها می شوند.
1-2 درمان خانگی: ورزش کنید!
   از ورزش‌ های مفید ضد چروک اطراف لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- سعی کنید صاف نشسته و دهان خود را ببندید و تلاش کنید لب‌ ها را به سمت بینی‌ ببرید. تا عدد 5 شمرده و مجدداً به حالت اولیه برگردید. این ورزش را روزی 5 بار تکرار کنید. البته میتوان این حرکت را برای جهات مختلف صوزت تکرار کرد.
- دهان خود را بسته و در این حالت تا جایی که می‌ توانید سعی کنید بخندید و هر بار به اندازه 5 شماره مکث کنید.
2-1 درمان طبی: استفاده از فیلرها
   فیلر ها مواد مخصوصی هستند که در پوست تزریق شده و چروک‌ ها را ملایم‌ تر کرده و موجب برطرف شدن آن ها می شوند. البته نباید از تزریق فیلر انتظار یک درمان قطعی و مادام‌ العمر را داشت و اگر تمایل دارید همیشه از مزایای فیلرها بهره‌مند شوید، باید با فواصل زمانی مشخص تزریق آن را تمدید کنید. البته این روش مقداری هزینه بالا دارد و به‌دلیل استفاده از دارو های بی‌حس‌کننده، احتمالا عوارضی مانند درد، قرمزی و تورم نیز به دنبال خواهد داشت.
2-2 درمان طبی: درم‌ابریشن
   این روش جزو موارد تهاجمی به پوست می باشد. متخصص برای انجام این عمل یک برس دوار را بر  روی پوست می‌کشد و به‌ کمک آن لایه‌ های سطحی پوست را از بین می برد تا پوست جوان‌ تر شده و لایه‌ های زیرین، به جای پوست‌ مرده و پیر قرار گیرند. اگر این روش فقط برای اطراف لب ها انجام شود ناحیه اطراف دهان از سایر قسمت‌ های لب روشن‌تر به نظر می‌رسد. در نظر داشته باشید بهبود التهاب پوست بعد از انجام این روش ممکن است مدت قابل‌ توجهی طول بکشد.
2-3 درمان طبی: لیزرتراپی
   جهت از بین بردن چروک‌ ها می‌توان از لیزر های ضعیفی بر روی پوست اطراف لب استفاده کرد.
2-4 درمان طبی: فیس‌لیفت با جریان میکرو
   در این روش متخصص با دستگاهی مخصوص جریان الکتریکی بسیار ضعیفی را به پوست منتقل کرده که موجب کشیدن پوست می شود و در نتیجه آن چین و چروک های اطراف دهان از بین می روند. 

درمان چروک دور لبReviewed by سه رخ on Nov 22Rating: 3.0درمان چروک دور لببرای پیشگیری و درمان چروک های اطراف لب می توان از روش های خانگی و طبی استفاده کرد که موجب از بین رفتن چروک خواهند شد. در این مقاله روش درمان چین و چروک های اطراف لب را به شما آموزش می دهیم.

برای پیشگیری و درمان چروک های اطراف لب می توان از روش های خانگی و طبی استفاده کرد که موجب از بین رفتن چروک خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *