بهترین آرایشگاه خوب
آرایشگاه خوب
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها
باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

راه برداشتن ابرو خود(قسمت۲)

راه برداشتن ابرو خود

راه برداشتن ابرو خود

راه برداشتن ابرو خود(قسمت2)

ادامه مقاله قسمت اول

فاصله‌های خالی را پر کنید.

اگر ابرو هایی مانند کارا دلوینگ‌نه(Cara Delevingne) دارید، بهتر است بدانید که ابروهای شما قابل ستایش هستند. اما اگر  اینطور نیست، برای اینکه ابروی دلخواه خود را داشته باشید قبل از هر چیز، رنگی را برای ابرو انتخاب کنید که مکمل زیبایی شما باشد. به جای اینکه فواصل ابر های خود را کاملا پر کنید به آرامی در مسیر رشد مو، ابروهای خود را هاشور بزنید. برای پر کردن فواصل ابروی خود در ناحیه قوس ابرو، تمرکز بیشتری بگذارید. ابروها به صورت طبیعی در این ناحیه تیره‌تر هستند. سر ابروی شما معمولا خالی تر است و فواصل بین نخ‌های ابرو بیشتر.

محلی را برای اصلاح ابرو انتخاب کنید که پرنور باشد.

اگر بخواهید فقط از یک چیز قبل از شروع به اصلاح ابرو مطمئن باشید، این است که باید بر روی صورت شما نور به قدر کافی و به صورت مستقیم باشد.  بدترین کار این است که در محیط کم نور حمام اقدام به اصلاح ابرو کنید. پیشنهاد ما این است که اگر برایتان امکانپذیر است این کار را در محیط باز با نور طبیعی روز انجام دهید. یک آیینه دستی را بردارید و برای اصلاح ابروی خود، پرنورترین قسمت منزل را انتخاب کنید تا همه موهای ریز اطراف ابروی خود را با دقت ببینید.

موها را در جهت رشد مو بکنید

اگر در محلی که نخ ابروی خود را برداشته‌اید یک لکه گرد سیاه رنگ ایجاد شده است، به این معنی است که فولیکول مو خارج نشده است. برای اینکه این مشکل پیش نیاید سعی کنید تار موی ابروی خود را در جهت رویش مو بکیند.

ابروی خود را خط بیندازید

با خط انداختن قسمت جلوی ابروی خود، به ابرو های خود ظاهری تازه و مرتب بدهید .با اینکه برای این‌کار قیچی مناسب خواهد بود به شما پیشنهاد می‌کنم که از موزرهای مخصوص بینی استفاده کنید.
برای شروع، جلوی ابروی خود را برس بزنید و با دقت شروع به اصلاح ابرو کنید. بعد دم ابروی خود را به سمت پایین برس بزنید و موی اضافی را مجدد اصلاح کنید.خواهش ما این است که این‌کار را با قیچی یا موزر و به صورت دیوانه وار انجام ندهید. به ما اعتماد کنید. ارزش ندارد.

راه برداشتن ابرو خود(قسمت۲)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 12Rating:

3 دیدگاه ها

  1. پارمیدا گفت:

    عالیییییییییییی بودششش ممنوننن

  2. نیوشا گفت:

    عالی بوود

  3. گلی گفت:

    خیلی خوب بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *