درمان سفیدی مو
جلوگیری از سفید شدن موها
اسفند ۲۴, ۱۳۹۷
میسلارواتر و تونر
تفاوت تونر و میسلارواتر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۷

رنگ موی خاص (قسمت ۱)

رنگ مو

رنگ موی خاص (قسمت ۱)

رنگ موی خاص (قسمت ۱)

   رنگ مو یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و زیبایی است که در آرایشگاه و فروشگاه های لوازم آرایشی وجود دارد. این محصول قابلیت ایجاد تغییر زیادی در چهره شما را دارد. با استفاده از رنگ مو خانم ها می توانند حالت و فرم کلی صورت خود را تغییر دهند. با توجه به اینکه به عید نوروز هم نزدیک هستیم بسیاری از خانم ها برای ایجاد  یک تغییر اساسی در چهره خود از این روش برای موهای خود استفاده می کنند. رنگ مو دارای تکنیک ها و روش های مختلفی است که با استفاده از این تکنیک ها می تواند مدل های بسیار زیبا و جذابی از رنگ را بر روی مو پیاده سازی کزد. فاکتورهایی که در انتخاب رنگ مو مهم است عبارت است از: رنگ پوست، رنگ زمینه موها، جنس تار مو، قد و ضخامت تار مو و …. در ادامه چند مل جذاب از رنگ موها را به شما معرفی می کنیم که می توانید متناسب با نوع موها و رنگ پوست خود و حتی فصلی که در آن قرار داریم از آن ها استفاده کنید. 
- اگر در فصل تابستان هستید و بین 20 الی 35 سال سن دارید، می‌ توانید در فصل تابستان از رنگ‌ های شاد و فانتزی استفاده کنید.
- فصل تابستان مخصوص رنگ‌ های شاد و روشن و فصل زمستان برای رنگ‌ های تیره‌ تر با تناژ رنگی گرم است.
- رنگ‌ هایی با تناژ قرمز تیره مانند بادمجانی، شرابی، ماهاگونی و … برای ماه‌ های سرد سال مناسب است.
- رنگ‌ هایی با تناژ عسلی، بلوند، یخی، عروسکی و فانتزی برای فصل بهار و تابستان که تابش نور بیشتر است و بازتاب نور روی مو زیباتر می‌ شود، بهتر است.
- افرادی که دارای پوست روشن هستند به راحتی می‌ توانند از رنگ‌ های روشن استفاده کنند.
- افرادی که دارای پوست‌ های سبزه و تیره هستند بهتر است از رنگ‌ های تیره‌ تر و تناژ گرم استفاده کنند.
- هایلایت‌ های بالیاژ و آمبره در موهای بلن، نمای بیشتری خواهند داشت.
- رنگ‌ موهای فانتزی رنج سنی خاص خود را دارند.
- بالیاژ صدفی
   این مدل رنگ مو، برای بانوانی مناسب است که به هایلایت علاقه دارند، ولی نمی‌خواهند که هایلایت‌ ها از ریشه مو شروع شود. بالیاژ مو، رنگ مو را طبیعی‌ تر نمایش می‌ دهد و نگرانی افرادی که اعتقاد دارند رنگ‌ های شاد سن افراد را بالاتر می‌ برد را برطرف می‌کند. بالیاژ صدفی یک رنگ موی خاص است که طرفداران زیادی دارد.


- نارنجی آتشین
   این رنگ مو برای پوست‌ های برنزه بسیار بسیار جذاب و چشم‌ نواز است. شاید شما این رنگ مو را خیلی روی موهای اطرافیان ندیده باشید ولی این نکته را در نظر داشته باشید که شما باید قدرت ریسک پذیری داشته باشید و تنوع را با استایل خود ادغام کنید. قدی بلند و اندامی باریک، با موهایی نارنجی و پوستی برنز شما را شبیه به باربی‌ های افسانه‌ای خواهد کرد. رنگ موی نارنجی آتشین، یک رنگ خاص برای سال 2019 است که امسال بیشتر سلبریتی ها این رنگ را برای موهای خود برگزیده اند.

رنگ مو نارنجی آتشین
- پاستیلی و جذاب
   رنگ‌ موهای پاستیلی جز رنگ‌ هایی هستند که شاید اوایل مورد پسند همه قرار نگیرد. این رنگ‌ ها که برای افراد بین 20 الی 35 سال مناسب است، بازه رنگی و تنوع بسیار زیادی دارد. این رنگ موها را می‌توان با انواع استایل‌ های دخترانه و عروسکی و فانتزی ست کرد.

رنگ موی پاستیلی
- هایلایت ارغوانی
   این ترکیب رنگ هم برای پوست‌ های روشن و هم برای پوست‌ های سبزه مناسب است. اگر پوست روشن و شفافی دارید، این ترکیب رنگ مو، جز رنگ‌ هایی است که به شدت به پوست شما می‌ آید. این ست رنگی از هایلایت رنگ‌ های یخی، شرابی،‌ یادمجونی، صورتی و بنفش ارغوانی تشکیل شده است.

رنگ موی خاص هایلایت ارغوانی

رنگ موی خاص (قسمت ۱)Reviewed by آرایشگاه on Mar 15Rating: 2.5رنگ موی خاص (قسمت ۱)رنگ مو دارای انواع مختلفی است که توسط تکنیک های خاص بر روی موها اجرا می شود و تغییرات اساسی در چهره شما ایجاد می کند. در این مقاله رنگ موهای خاص را به شما معرفی می کنیم.

رنگ مو دارای انواع مختلفی است که توسط تکنیک های خاص بر روی موها اجرا می شود و تغییرات اساسی در چهره شما ایجاد می کند.

2 دیدگاه ها

  1. پانته آ گفت:

    من عاشق رنگ مو نارنجی آتشین شدمممممم

  2. عسل بانو گفت:

    واااای عجب رنگ مو های قشنگی . واقعا توی ایران میتونند آرایشگاه ها این رنگ مو یا آمبره اینا رو در بیارن؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *