مهم ترین دلایل بوجود آمدن تبخال
دلایل بوجود آمدن تبخال
شهریور ۳, ۱۳۹۶
آموزش آرایش چشم
آموزش آرایش چشم
شهریور ۳, ۱۳۹۶

رنگ موی مردانه

آموزش رنگ موی مردانه

رنگ موی مردانه

رنگ موی مردانه

    رنگ موی یکی از پرکاربرد ترین محصولات آرایشی است که خانم ها جز مشتریان ثابت آن هستند. اما امروزه شاهد کاربرد این محصول در بین آقایان نیز هستیم. بسیاری از آقایان بعد از گذراندن دوران بلوغ به دلایل مختلف همچون تغییرات هورمونی، پیری زودرس، نوع تغذیه و غیره دچار سفیدی تارهای مو خواهند شد. بعضی از آقایان با این موضوع کنار می آیند آن را بی اهمیت می دانند اما بعضی دیگر با دیدن تارهای سفید در بین موها و ریش و سبیل خود احساس پیری می کنند. بنابراین این افراد برای پنهامن کردن این سفیدی ها به سراغ رنگ مو می روند. تناژ رنگ موی مورد استفاده برای آقایان همچون خانم ها زیاد نبوده و بسیار محدود می باشد. زیرا آقایان همچون خانم ها نمی توانند از انواع رنگ موها برای چهره و موی خود استفاده نمایند.
   بیشترین رنگ های مورد استفاده در آرایشگاه برای آقایان رنگ های تیره همچون قهوه ای، مشکی پرکلاغی، شکلاتی و غیره می باشد. البته در کشورهای اروپایی رنگ های فانتزی و مش و بلوند نیز کاربرد فراوانی دارد. این رنگ ها بر روی موی آقایان خود را به خوبی نشان می دهد زیرا تار موی آقایان به دلیل ژنتیک بدن آنها ضخیم تر از خانم ها می باشد. این رنگ ها عوارض ریزش و حتی وز شدن و سوختگی را برای آقایان نیز همچون خانم ها دارد. به همین دلیل بعضی از آقایان از رنگ های گیاهی و یا قهوه و حنی برای پوشاندن سفیدی موهای خود بهره می برند.

رنگ موی مردانهReviewed by سه رخ on Aug 25Rating: 3.5رنگ موی مردانهامروز رنگ موی جز لوازم آرایشی هم خانوم ها و هم آقایان است. در این مقاله قصد داریم در مورد رنگ موی آقایان صحبت کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *