آرایش پوست صورت
آرایش پوست با منافذ باز
آبان ۱۴, ۱۳۹۷
انواع هایلایت موی مشکی
هایلایت روی موی مشکی
آبان ۱۵, ۱۳۹۷

رنگ مو عروس

انتخاب رنگ مو عروس

رنگ مو عروس

رنگ مو عروس

   انتخاب یک رنگ موی زیبا و مناسب با رنگ پوست و آرایش عروس خانم‌ ها، به آن‌ ها در داشتن یک استایل شیک و جذاب بسیار کمک می‌ کند. معمولا عروس خانم‌ها در انتخاب رنگ مو به تیره و روشن کردن موهای خود علاقه دارند که یا رنگ‌ های تیره مانند قهوه‌ای را انتخاب می‌ کنند و یا رنگ موی بلوند و روشن. بسیاری از عروس خانم‌ها هم تمایل دارند که با رنگ طبیعی موهای خود مراسم ازدواجشان را برگزار کنند. البته همه این انتخاب‌ ها زیبا است و بستگی به سلیقه شخصی عروس‌ ها دارد. اما در انتخاب رنگ‌ های بلوند و روشن باید از قبل درباره میزان روشن بودن آن و اینکه با چهره و رنگ پوست هماهنگی دارد یا نه، باید با آرایشگر خود مشورت کنید و حتما قبل از عروسی این رنگ را امتحان کنید تا اگر مناسب نبود، فرصت داشته باشید آن را تغییر دهید. رنگ موی مناسب برای عروس خانم ها دقیقا همان رنگی  است که با رنگ پوست و سن و سال عروس تناسب دارد و چهره را زیبا و جذاب تر نشان می دهد.
   رنگ موی قهوه‌ ای که در آن هاله قرمز هم کاملا قابل مشاهده باشد، رنگ موی بسیار شیکی برای روز عروسی است. بافت مو برای این رنگ مو، هایلایت را بسیار بهتر نشان می‌ دهد. رنگ موی بلوند کنفی زیبا با هایلایت کرمی در آن با مدل موی شلوغ و حجیم عالی است. یک تناژ قهوه‌ ای - قرمز واقعا شیک است. این نوع رنگ مو را می‌توانید با تاج گل‌ های طبیعی تزئین کنید. رنگ موی بلوند کره‌ ای با سایه روشن طلایی در آن برای افرادی که حجم موی کمی دارند، بسیار عالی است و موها را پرپشت‌ تر جلوه می‌ دهد. اگر به مدل‌ های تیره رنگ مو برای عروس علاقه دارید، حتما از مدل هایلایت عسلی در زمینه قهوه‌ ای استقبال خواهید کرد. این هایلایت‌ های پراکنده و کم حجم، درخشش زیبایی به موها می بخشند. هایلایت بلوند تیره در زمینه تیره و طبیعی موها هم می‌تواند ایده مناسبی برای روز عروسی باشد. هایلایت بلوند یخی با مدل موی آپدو (جمع شده در پشت سر) که به زیبایی سایه روشن موها را نشان می دهد.

رنگ مو عروسReviewed by آرایشگاه on Nov 5Rating: 3.0رنگ مو عروسآماده شدن عروس برای مراسم ازدواج و جشن عروسی، جنبه‌ های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها مربوط به انتخاب رنگ موی مناسب است و بهتر است با مشورت آرایشگر انجام شود. در این مقاله رنگ موی مناسب عروس را معرفی می کنیم.

آماده شدن عروس برای مراسم ازدواج و جشن عروسی، جنبه‌ های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها مربوط به انتخاب رنگ موی مناسب است و بهتر است با مشورت آرایشگر انجام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *